Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 21247
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 05 مهر 1399 - 17:35 |

«آبادان یازده ۶۰» به گیشه «تماشاخانه» رادیو فرهنگ رسید

«آبادان یازده ۶۰» به گیشه «تماشاخانه» رادیو فرهنگ رسید

مجله فرهنگی- هنری«تماشاخانه» رادیو فرهنگ با بخش های مختلف شنبه ۵مهرماه به معرفی و بررسی فیلم « آبادان یازده ۶۰ » در می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه «تماشاخانه» مجله رادیویی فرهنگی و هنری است که در بخش های متنوع رویدادهای تاتر و سینما را مورد توجه قرار می دهد.
در «گیشه» تماشاخانه رادیو فرهنگ امروز فیلم سینمایی «آبادان یازده۶۰»« ساخته «مهرداد خوشبخت»معرفی و نقد و بررسی می شود.
این فیلم داستان نقش حلقه امیدبخش رادیو بین مردم و رزمندگان است ،«آبادان یازده ۶۰» روایت شوق انگیزی از مقاومت سرافرازانه جنوبی نشینان خونگرم‌ و عزیز ایران زمین به ویژه اهالی دلیر کوی ذوالفقاری آبادان در سالهای دفاع مقدس است؛همانها که با مقاومت مثال زدنی و متهورانه خود تا آخرین لحظات حیاتشان مانع از سقوط رادیو آبادان و افتادن آن به دست ارتش بعث شدند. ۱۱۶۰ فرکانس رادیو آبادان در طول سالهای دفاع مقدس است؛ فرکانس شورآفرین و امیدبخشی که اهالی شهر با گوش دادن به طنین آن به تداوم مقاومت و ایستادگی در جبهه نبرد حق علیه باطل تشویق می‌شدند.
در بخش سالن انتظار نیز ضمن بیان بخش هایی از زندگی زنده یاد جمشید مشایخی برخی ازآثار ایشان معرفی می شود و در بخش «روبروی صحنه» شنوندگان با صحبت های مهرداد خوشبخت درباره فیلم یازده ۶۰ را می شنوند.
شنوندگان «تماشاخانه » در «پرده اول» با محمد علی مومنی همراه شده و تازه ترین خبرهای حوزه تاتر را می شنوند و در «پرده آخر» نیز تازه ترین و آخرین خبرهای حوزه سینما رسانی می شود
برنامه «تماشاخانه» به تهیه‌کنندگی پرویز جمالی، شنبه ها ساعت ۲۰ به مدت ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.