Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 3725
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 10 خرداد 1396 - 10:42 |

آخرین وضعیت جسمانی منوچهر والی زاده گوینده و دوبلور پیشکسوت پس از تصادف

آخرین وضعیت جسمانی منوچهر والی زاده گوینده و دوبلور پیشکسوت پس از تصادف

طی چند روز گذشته خبری درخصوص بستری شدن منوچهر والی زاده، گوینده با سابقه و خوشرویی که خیلی از ما خاطرات خوشی از او و صدایش داریم، فضای رسانه های گوناگون را پر کرد. خبری که حاکی از بستری شدن وی در بیمارستان به دلیل یک تصادف بود. منوچهر والی زاده که در بیمارستان امام سجاد بستری بود پس از چند تماس پی در پی پاسخگوی ما بود.
والی زاده در گفت و گو با بانی فیلم عنوان کرد: هفته گذشته تصادف کردم در حال حاضر در CCU هستم و منتظر جواب آزمایشات هستم!
والی زاده در حالی که صدایش انرژی همیشگی اش را کم و بیش حفظ کرده بود درباره خبر منتشر شده و حال خود بیان کرد: در حال حاضر من در CCU بستری هستم. این اتفاق به این علت است که بعد از تصادف من در ۵ شنبه هفته گذشته، چندی پیش دچار درد شدید در قسمت هایی از بدنم شدم. به همین جهت به دنبال این درد، راهی بیمارستان شدم تا چکاب و آزمایشات لازم صورت بگیرد.
والی زاده ادامه داد: فعلاً اقدامات لازم از قبیل نوار قلب، سی تی اسکن، ام آر آی و آزمایشات دیگر انجام شده است و منتظر هستیم تا ببینیم جواب آنها چه می شود. وی پیرامون جزئیات حادثه رخداده عنوان کرد: هفته گذشته در جاده بابل، فریدون کنار در حال رانندگی بودم که کامیونی جلوی ما پیچید و موجب شد تا خودرو ما چپ شود. با همه این ها می توانم بگویم که به خیر گذشت، چرا که ممکن بود هر اتفاقی در این سانحه رخ دهد.
منوچهر والی زاده، دوبلور کاراکتر ماندگار «لوک خوش شانس» و مجری چند برنامه تلویزیونی که سابقه بازیگری در چند سریال تلویزیونی هم دارد، به واسطه گویندگی روی نقش های خیلی از ستاره هایی چون تام هنکس، جانی دپ، مت دیمون، تام کروز، آلن بیتس، جیم کری و… در ذهن خیلی از مردم هک شده است.

مدیر روابط عمومی رادیو به همراه مدیران مرکز بهداشت از منوچهر والی زاده عیادت کردند.

منوچهر والی زاده

حسینی مدیر کل مرکز بهداشت صداوسیما به همراه چند تن از مدیران و معاون خود و علی اکبر خدابخش مدیر روابط عمومی رادیو از منوچهر والی زاده گوینده و دوبلور پیشکسوت رادیو و تلویزیون که در اثر تصادف در بیمارستان بستری شده بود عیادت کردند.

این مدیران از آخرین وضعیت جسمانی و روند درمانی منوچهر والی زاده مطلع شدند.

در این عیادت خدابخش ضمن ابلاغ پیام معاون صدای رسانه ملی، برای وی آرزوی بهبودی و سلامت کامل کرد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.