Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 20129
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو قرآن تاریخ انتشار : 09 مرداد 1399 - 18:24 |

آموزش و تحلیل تلاوت‌های دوره هفتم مسابقه «نفس‌های طلایی»

آموزش و تحلیل تلاوت‌های دوره هفتم مسابقه «نفس‌های طلایی»

برنامه تحلیلی ویژه دوره هفتم مسابقه نفس‌های طلایی رادیو قرآن عصر روز ۱۰ مردادماه به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.

به گزارش هنرصدا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ ویژه‌برنامه تحلیلی مسابقه «نفس‌های طلایی» از سوی گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن، تولید و طی روزهای جمعه هر هفته به روی آنتن این شبکه رادیویی می‌رود.
موضوع این برنامه نیز آموزش و تحلیل فرازهای تلاوت مربوط به دوره هفتم این مسابقه است که هم‌اکنون با محوریت تقلید از سبک استاد محمدصدیق منشاوی (آیه ۸۸ سوره مبارکه قصص) و استاد شحات محمدانور (آیه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده) در حال برگزاری است.
این برنامه با حضور شرکت‌کنندگان مسابقه نفس‌های طلایی و پخش بخش‌هایی از مستند زندگی قاریان استاد محمدصدیق منشاوی و استاد شحات محمدانور به سمع شنوندگان می‌رسد.
کارشناس حضوری این قسمت از برنامه نیز محمدحسن موحدی، قاری بین‌المللی قرآن کریم است. استاد صالح اطهری فرد، دیگر قاری بین‌المللی قرآن کریم نیز به عنوان میهمان در برنامه حضور خواهد داشت.
لازم به ذکر است، این برنامه توسط گروه تلاوت رادیو قرآن به تهیه‌کنندگی مونا توسلی، گویندگی محمد مطلب و نویسندگی مریم چوپانی امروز جمعه، ۱۰ مردادماه از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از رادیو قرآن موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز تقدیم مخاطبان می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.