Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 8383
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 دی 1397 - 21:50 |

آیین بزرگداشت بهروز رضوی و فرهنگ جولایی برگزار می شود

آیین بزرگداشت بهروز رضوی و فرهنگ جولایی برگزار می شود

مراسم بزرگداشت دو چهره ماندگار رادیو «بهروز رضوی» و «فرهنگ جولایی» با حضور مسئولان و چهره‌های فرهنگی‌ هنری پنجشنبه ۲۰ دی ماه، در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می‌شود.

به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمد خیری معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اظهار کرد: استان البرز و شهر زیبای کرج زادگاه و سکونتگاه بسیاری از مفاخر، مشاهیر و هنرمندان برجسته و نامی این مرز و بوم است که با خدمات و آثار ارزشمند خود برگ زرینی در تاریخ معاصر ایران اسلامی رقم زدند.

وی افزود: تکریم بزرگان هنر و معرفی شهروندان سرآمد ضمن افزایش احساس تعلق مردم به شهرشان، زمینه الگو پذیری نسل آینده جامعه را نیز فراهم خواهد کرد.

این مسئول یکی از دستاوردها و اقدامات ارزشمند مجموعه مدیریت شهری کرج را پاسداشت سرمایه های اجتماعی شهر دانست.

خیری یادآور شد: در راستای تجلیل از مفاخر، مشاهیر و هنرمندان برجسته شهرمان همزمان با هفتاد و هفتمین سالروز تولد چهره و صدای ماندگار ایران، استاد جلال مقامی، همایش بزرگ صدای دیدنی با حضور بیش از ۵۰ هنرمند شاخص کشور در روز پنج شنبه چهارم مرداد سال جاری برگزار شد.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج اضافه کرد: در ادامه این مسیر ارزشمند پنج شنبه ۲۰ دی ماه آیین تجلیل از اساتید برجسته رادیو و چهره های ماندگار البرز، آقایان بهروز رضوی و فرهنگ جولایی برگزار خواهد شد.

خیری افزود: مهران مدیری و رامبد جوان همراه با تعداد بسیاری از هنرمند برجسته کشور مهمان این رویداد بزرگ ملی خواهند بود.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: زمینه معرفی هرچه بهتر مفاخر شهرمان فراهم شود و هر فصل شاهد تجلیل از بزرگان ارزش آفرین باشیم.

این مراسم با اجرای رشید کاکاوند و با دعوت از چهره های فرهنگی هنری از ساعت ۱۸ الی ۲۱ پنجشنبه ۲۰ دی ماه ۹۷ در تالار شهیدان نژادفلاح کرج برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.