Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 18948
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 12 خرداد 1399 - 13:31 |

احمد تمیم داری مهمان امروز برنامه «نام آوران ایران زمین»

احمد تمیم داری مهمان امروز برنامه «نام آوران ایران زمین»

برنامه نام آوران ایران زمین ،دوشنبه ۱۲ خردادماه ماه به پخش گفتگو با احمد تمیم داری استاد زبان و ادبیات فارسی اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، در برنامه «نام آوران ایران زمین» گفتگوی اختصاصی «علی عظیمی نژادان» با این استاد زبان شناس و فارسی پژوه ایرانی و استاد تمام گروه ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی پخش می شود.
گفتنی است احمد تمیم‌داری سال ۱۳۲۵ در تهران متولد شد وی ادیب، زبان‌شناس و فارسی‌پژوه ایرانی و استاد تمام گروه ادبیات فارسی دانشگاه علامه طباطبایی است ، دوره دکترای زبان و ادبیات فارسی را در دانشگاه تهران گذرانده‌است و همچنین شاگردی افرادی چون شریف رضایی، سید علی شاه‌چراغی، سید جعفر شهیدی، احمد مهدوی دامغانی و… را در کارنامه خود دارد. وی عضو هیئت علمی شورای گسترش زبان و ادبیات فارسی و سردبیر دو فصلنامه سخن عشق است «تاریخ ادب پارسی» را می توان برجسته‌ترین اثر اودانست .
«نام آوران ایران زمین» برنامه ای است که در گروه تاریخ و اندیشه به تهیه کنندگی رکسانا حمیدی و اجرای علی عظیمی نژادان، ساعت ۱۸ از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز پخش می شود و به گفتگو با اهالی فرهنگ و اندیشه و هنر ایران زمین می پردازد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.