Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 23762
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 15 دی 1399 - 21:51 |

«احیاء داوطلبانه» ویژه رادیو تهران

«احیاء داوطلبانه» ویژه رادیو تهران

برنامه «سنگلج» از رادیو تهران با بازخوانی کتاب«احیاء داوطلبانه» از ۱۶ تا ۲۰ دی ماه در این بازه زمانی به موضوع مدافعان سلامت می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ برنامه«سنگلج» از رادیو تهران که به بازخوانی کتاب های گویا اختصاص یافته است این روزها در ۵ قسمت، از ۱۶دی ماه، به بخشی از زندگی و ایثار «مدافعان سلامت» در مبارزه با بیماری «کرونا» اختصاص یافته است.

«احیاء داوطلبانه»یکی از اتباع افغان در حال صحبت با مسئول پذیرش «بیمارستان چمران» است تا او را راضی کند که دکتر همسرش را ببینید. ولی مسئول بیمارستان به او می‌گوید که تا پول را نپردازد، نمی‌تواندکاری کند. “ظاهر” به او می‌گوید که پسرش خیرالله در راه است تا پول بیاورد. ولی مسئول پذیرش نمی‌پذیرد. ظاهر در این بین، درحال گریه پزشک اورژانس، دکتر فتح‌آبادی را می‌بیند و دکتر از او می‌پرسد مشکل چیست؟ و وقتی از وضع آنها مطلع می‌شود، به پذیرش رفته و فیش آنها را پرداخت می‌کند تا بتواند ویزیتشان کند. بعد از آن، رئیس بیمارستان دکتر فتح‌آبادی را بازخواست می‌کند که چرا مبلغ ویزیت افغان‌ها را پرداخت کرده است. همچنین به وی خبر می‌دهد که عضو مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر شده است.

روزی دیگر ظاهر با بیماری دیگر از همکارانش که مشکوک به بیماری کروناست، باز به بیمارستان چمران مراجعه می‌کند و از مسئول پذیرش می‌خواهد تا به دکتر فتح‌آبادی، مبنی بر خواست خود دکتر، خبر دهد که ظاهر آمده است و…

سرانجام دکتر فتح‌آبادی در راه درمان بیماران کرونایی جان خود را ایثار می‌کند، اما از برنامه «سنگلج» داستان‌های دیگر از زندگی این جانبازان راه سلامت را بشنوید.

تهیه و تنظیم برنامه سنگلج کاری از اسماعیل عابدیان است که هر شب از ساعت ۱:۳۰ بامداد تقدیم حضور علاقه مندان می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.