Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 3907
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 28 تیر 1396 - 11:28 |

اقبال واحدی: کار و علاقه اصلی من اجراست

اقبال واحدی: کار و علاقه اصلی من اجراست

«اقبال واحدی» مجری برنامه‌های تلویزیونی گفت: از همان روزهای اولیه اجرایم در تلویزیون، همیشه برنامه‌های تلویزیون را دوست داشته و دارم. معتقدم زمانی زنده هستم که مشغول کار باشم و بتوانم کار کنم، چراکه کار و علاقه‌ام اجرا است.

وی در ادامه با اشاره به علاقه خود به سفر به مناطق دور افتاده و شناشاندن آنها به مرد از طریق قابل رسانه نیز بیان داشت: همیشه دوست داشتم همراه با دوربین برنامه‌ها به شهرستان‌ها و مناطق دور افتاده بروم تا سهمی در شناساندن آنها به مردم کشورم داشته باشم و به همین دلیل برنامه «مستقیم آبادی» را اجرا کردم و اگر یادتان باشد برای اجرای برنامه سال تحویل شبکه افق به ایرانشهر که منطقه‌ای مرزنشین است، رفتیم و از زیبایی و بکر بودن فضاهایش استفاده کردیم که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

اقبال واحدی-هنر صدا

مجری قدیمی تلویزیون درباره برنامه «صبح بخیر ایران»‌ که سالها مردم او را با نام این برنامه می‌شناختند نیز گفت: برنامه «صبح بخیر ایران» را اغلب مردم ایران دوست داشتند و من در آن زمان بازخوردهای خوبی را از مردم و اطرافیان دریافت کرده بودم.

وی با اشاره به دلیل ماندگاری این برنامه نیز ادامه داد: تعریف این برنامه منطبق بر خواسته‌هایی بود که من و عوامل قبل از شروع تولید داشتیم. از طرفی در برنامه‌هایی که تهیه‌کنندگی‌شان به عهده خودم است می‌دانم که از کجا شروع و به کجا ختم می‌شود و اغلب موارد به سلیقه و نظر خودم نزدیک‌تر است، بر همین اساس حس بهتری در اجرایشان دارم.

واحدی درباره تولید مجدد «صبح بخیر ایران» نیز گفت: در این مدت اخیر باز هم پیشنهاد اجرای این برنامه را داشتم، اما مشکل اینجا است که می‌گویند باید اسپانسر بیاورید و هنوز به این نتیجه نرسیدم که با این شرایط می‌شود کار کرد یا نه!

وی با اشاره به حس شادابی و نشاطی که در اجراهایش دارد، بیان داشت: این موضوع به ذات هر انسانی برمی‌گردد، من آدم با نشاطی هستم و این را در اجراهایم هم می‌آورم. از طرفی همیشه زمان مردم برایم اولویت دارد و هیچگاه در شروع اجرا شعر نمی‌خوانم چونکه مطمئنم هیچ کس آن را گوش نمی‌دهد و وقت مردم تلف می‌شود. اگر رضایت مردم جلب شود، رضایت مدیران نیز جلب خواهد شد.

منبع : خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.