Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 22902
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 12 آذر 1399 - 16:52 |

امیر قربانی در «پارک ساعی» رادیو ایران از خاطراتش می گوید

امیر قربانی در «پارک ساعی» رادیو ایران از خاطراتش می گوید

«پارک ساعی» ،برنامه ای تعاملی است که توسط شنوندگان و شرکت کنندگان مسابقه یک دو صدا، تهیه، تولید و اجرا می‌شود و کلیه کارها اعم از نویسندگی، گزارشگری، اجرا، آیتم سازی توسط همین علاقه مندان انجام می گیرد.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، این هفته با توجه به سیزدهم آذر ، روز جهانی معلولین «پارک ساعی» با امیر قربانی (معلول جسمی حرکتی ، از ناحیه دو پا و دو دست ) گفت وگو کرده است.
قربانی می گوید: من معلولم، تمام مشکلات معلولین را با پوست و استخوانم لمس میکنم، من هم معترضم به مبلمان شهری،معترضم به نگاه بد آدمها، معترضم به دلسوزی ها، اما اعتراض را سلاح زندگیم قرار ندادم چون بی نهایت باور دارم که برای برنده شدن باید تلاش کرد نه اعتراض.
صدا شد سلاح…سلاحی که با افتخار پرچم داری کرد.
وی در این برنامه از مهدی ساعی تهیه کننده برنامه «یک دو صدا» نیز می گوید: مهدی ساعی شخصی است که برای اولین بار میکروفن رادیو را در اختیارم قرار داد و هیچوقت در کنارش احساس معلولیت نکردم چون او هنرم را دید و من را پذیرفت…
علاقه مندان می توانند این گفت وگوی جذاب رادیویی را پنج شنبه ساعت ۲۰:۰۰ در برنامه پارک ساعی به تهیه کنندگی مهدی ساعی بر روی موج اف ام ردیف ۹۰ مگاهرتز و موج ای ام ردیف ۵۵۸ کیلوهرتز از رادیو ایران بشنوند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.