Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 4994
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 10:03 |

بازخورد کنایه علی ضیا به «حافظ ناظری» در فضای مجازی+ فیلم

بازخورد کنایه علی ضیا به «حافظ ناظری» در فضای مجازی+ فیلم

مجری برنامه فرمول یک به با زبان طنز و کنایه حافظ ناظری و سحر قریشی را مورد انتقاد قرار داد و باعث واکنش منفی مردم نسبت به این رفتار شد.

علی ضیا

علی ضیا در برنامه فرمول یک با اشاره به سفر حافظ ناظری به کرمانشاه که منجر به بیهوشی او و بستری شدن در بیمارستان گردید با اصطلاح کنایه آمیز اگر نمیتوانی و یا منقلب شدن جملاتی به ظاهر انتقادی را مطرح و اظهار کرد:

شخصی بود که منقلب میشد و نرفت. تو هم که منقلب شدی چرا رفتی؟ باعث هدر رفتن یک سرم هم شدی.

این صحبتهای وی با واکنش منفی مردم در فضای مجازی مواجه شد. آن ها از زحمات و کمک رسانی حافظ ناظری با قدردانی یاد می کردند و از اینکه علی ضیا مبَلغ نرفتن به کرمانشاه شده و رفتار افرادی که با بی تفاوتی از کنار زلزله کرمانشاه گذشتند را مورد تمجید قرار می دهد عصبانی بودند.

حافظ ناظری هنرمندی ست که پس از ۱۵ سال زندگی در آمریکا به خاک وطن بازگشته و پس از زلزله کرمانشاه با کمال فروتنی و نوع دوستی به همراه مقادیری کمک های نقدی و غیر نقدی به این شهر زلزله زده و همشهریانش سر زد و در کنار آن ها چند روزی را ماند. در مراسم هفتم درگذشتگان این حادثه تلخ حضور یافت و به عنوان یک هنرمند طبیعی است که وی تعداد ساعات خوابش به دلیل مشغله های فراوان کم باشد و یا از دیدن مناظر غمناک و تاسف بار شهر در آن روزها متاثر گردد و کارش به بیمارستان بکشد.

به هر حال او تمام این سختی ها را به جان خرید تا در کنار هموطنان و همشهریانش باشد که با استقبال کرد زبان ها هم مواجه شد. حال علی ضیا هر چند با زبان طنز اما به یقین با پشتوانه دیدگاه درونی اش او را به دلیل مصرف نمودن یک سرم و یا یک شب خوابیدن بر روی یکی از تخت های راهروی بیمارستانی در کرمانشاه زیر سوال می برد.

فیلم کنایه علی ضیا به حافظ ناظری:

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.