Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 30607
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 25 آبان 1400 - 23:59 |

برنامه ریزی برای آینده سوژه «ناصر باش» رادیو صبا

برنامه ریزی برای آینده سوژه «ناصر باش» رادیو صبا

برنامه طنز «ناصر باش» هر روز با یكی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز شوخی می كند روز چهارشنبه برنامه ریزی برای آینده را سوژه طنز خود قرار داد.

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا ،ناصر محبی در برنامه ناصر باش هر روز با یكی از موضوعات اجتماعی و فرهنگی روز شوخی می كند این برنامه روز چهارشنبه ۲۶ آبان به موضوع برنامه ریزی برای آینده می پردازد.

همه واقعا می‌خواهیم در زندگیم موفق باشیم ، اما نمیدونیم چطوری!” موفقیت ذاتاً چیزی است كه ما برای آن تلاش می‌كنیم، از لحظه‌ای كه تحصیل می‌كنیم تا لحظه‌ای كه اولین شغل را به دست می‌آوریم. تمام این فرایند به منظور سوق دادن شما برای حركت رو به جلو و پیشرفت می‌باشد تا برای خود آینده‌ای بهتر رقم بزنید. اما چگونه نه شروع به برنامه‌ریزی می‌كنید؟

روز چهارشنبه «ناصر باش» با نگاهی طنز به موضوع برنامه ریزی برای آینده می پردازد.این برنامه با بخش های مختلف «بیوگرافی طنز»، «خاطرات ناصر»، «ترانه هایی با اجرای خود ناصر محبی » و «ناصر میرزا» پخش می‌شود و در هر یك از این بخش ها با بیانی طنز به راهكارهای برنامه ریزی برای آینده اشاره می كند.

“ناصر باش ” به تهیه كنندگی محمد خسروجردی و نویسندگی و سردبیری كیارش كمالی فر، از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.