Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3804
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 12 تیر 1396 - 16:25 |

برنامه های تابستانه رادیو تهران اعلام شد

برنامه های تابستانه رادیو تهران اعلام شد

شبکه رادیویی تهران با فرارسیدن تعطیلات تابستانی برای اوقات فراغت جوانان و خانواده ها برنامه های مختلفی را تدارک دیده است.

علیرضا مبینی مدیر گروه رادیو تهران و رویدادهای شبکه با اشاره به برنامه های تابستانی این گروه گفت: برنامه «صبح تهران» هر روز به جز جمعه ها ساعت ۶:۳۵ با محورهای تازه های نشر، معرفی فیلم ها و تئاترها و همچنین اطلاع رسانی از آخرین برنامه گالری های هنری پخش می شود. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گردشگری یکی از بخش هایی است که به معرفی جاذبه های این حوزه در استان تهران می پردازد.

وی افزود: «تهران ورزشی» و «ورزش از رادیو تهران» از برنامه هایی است که در ایام تابستان سالن ها و ورزشگاه هایی را که به صورت رایگان یا ارزان قیمت خدمات در اختیار مردم می گذارند، معرفی می کند. از دیگر رویکردهای این برنامه پیگیری تخلفاتی است که در خصوص خدمات رسانی اماکن ورزشی از نظر سلامت و قیمت انجام می شود. علاقه مندان می توانند این برنامه ها را هر روز به جز جمعه ها از ساعت ۱۰:۳۵ و ساعت ۱۷ از موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز بشنوند.

رادیو تهران

مبینی بیان کرد: از دیگر برنامه های پیش بینی شده در گروه تهران و رویدادها برنامه «مرورگر ۱۳۳۲» و «بر بلندای همت» است، مخاطبان  می توانند با کارآفرینان برتر، حرفه و مشاغل جدید آشنا شوند. علاوه بر این نهادهایی که در تابستان و اوقات فراغت به جوانان آموزش حرفه و فن می دهند، در این برنامه معرفی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در برنامه «جهان مجازی» بازی های رایانه ای ایرانی مورد تایید وزارت ارشاد و شورای عالی فضای مجازی معرفی شده و برای حمایت از تولید ملی هم با سازندگان آنها گفتگو می شود. مخاطبان می توانند این برنامه را  پنجشنبه ها ساعت ۱۹:۳۰ پیگیری کنند.

«تهران تیک» برنامه جدید رادیو تهران

حسین قلعه قوند مدیر گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران هم با اشاره به ویژه برنامه های تابستانی این گروه گفت: از برنامه های جدید این گروه، «تهران تیک» برنامه نیمروز رادیو تهران است که از روز ۱۷ تیر ماه جایگزین برنامه «به همین راحتی» می شود، این برنامه یک ساعته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹  به موضوع ها و مسائل شهر تهران از زاویه طنازانه و امید بخش نگاه می کند. اصلی ترین هدف این برنامه ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با رعایت و توجه به حقوق و مسئولیت شهروندی خواهد بود.

مسعود محمودخواه مدیر گروه مدیریت و برنامه ریزی شهری رادیو تهران نیز درباره ویژه برنامه های اوقات فراغت این گروه توضیح داد: هر روز در بخش عصر گاهی در استودیو صدای شهر رادیو تهران، برنامه نیم ساعته ای تدارک دیده شده است که با آیتم های مفرح مانند نمایش رادیویی پخش می شود.  پژوهش در فرهنگ ترافیک پایتخت کشور های دیگر، آموزش قوانین ترافیک به کودکان و گزارش از رفتار ترافیکی مردم در آیتم میکروفون مخفی بخش هایی از این ویژه برنامه است که علاوه بر آن نکاتی در رعایت قوانین راهنمایی رانندگی و خبرهای ترافیکی نیز مطرح می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.