Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16839
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 06 اسفند 1398 - 12:43 |

برنامه های سیاسی رادیو در فصل زمستان

برنامه های سیاسی رادیو در فصل زمستان

برنامه‌های منتخب حوزه سیاسی فصل زمستان ۹۸ معاونت صدا در رادیو اعلام شد.

برنامه‌های «انقلاب تا آزادی »رادیو تهران و «خط پایان »رادیو معارف به عنوان برنامه‌های منتخب معاونت صدا در زمستان  سالجاری معرفی شده‌اند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه گفت و گو محور« انقلاب تا آزادی» با چهره های شناخته شده در جریان های سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی به گفتگو می نشیند. کارشناس مجری در جهت تبیین مسائل مختلف از نگاه مردم مسائل را پرسشگری می کند. این برنامه از سه بخش تشکیل شده است. بخش اول: بیان ابعاد شخصی و شخصیتی مهمان برنامه. بخش دوم: پرسش از ابعاد شغلی و اجتماعی میهمان و انعکاس اقدامات وی در شرایط بحران. بخش سوم: اظهار نظر میهمان برنامه درباره وقایع مختلف.

این برنامه با بررسی مهمترین جریان های کشور،روز های یک شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۳:۴۵ با تهیه کنندگی  بشیرجعفری نیا و گویندگی  عبدالله عبدی از رادیو تهران پخش می شود.

در مجموعه مستند «خط پایان» سعی شده است تاریخ پیمان ها و معاهدات ایران از دوره قاجار تا انقلاب اسلامی روایت شود و مصادیق عزت و ذلت در شکل گیری این تحولات برجسته گردد.در هر برنامه از آیتم هایی نظیر کلام کارشناسان ، متن روایی ، صدای شاهد ، بخش نمایش و افکت های متنوع استفاده شده است.

مستند «خط پایان» با موضوع تاریخ معاصر ایران ساعت ۸:۴۰  روزهای یکشنبه با تهیه کنندگی عبدالله راضی و گویندگی رضا هدایت فر پخش می شود.

شنونده برنامه های رادیوتهران روی موج fmردیف ۹۴ مگاهرتز و  معارف روی موج ۹۶ مگاهرتز باشید.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.