Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12423
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 21 مرداد 1398 - 8:33 |

برگزاری مسابقه عیدانه از رادیو تهران

برگزاری مسابقه عیدانه از رادیو تهران

به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، شبکه رادیویی تهران مسابقه علمی فرهنگی عیدانه را برگزار می کند، از علاقمندان دعوت می شود تا با ما همراه شوند.

مخاطبانی که علاقه مند به شرکت در مسابقه ویژه عید قربان از رادیو تهران هستند، می توانند در این مسابقه زنده که با عنوان «جشن بندگی» به صورت تلفنی برگزار می شود، شرکت کنند. دو شرکت کننده هم زمان با هم رقابت می کنند تا برنده مشخص شود.
علاقه مندان می توانند در روز عید قربان از ساعت ۱۵ با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ با ما در تماس باشند یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ در مسابقه شرکت کنند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.
گروه تفریحات و سرگرمی رادیو تهران به مناسبت این روز آیتم های نمایشی طنز با موضوع های اجتماعی تدارک دیده شده است. مهمانانی از دنیای هنر به برنامه دعوت شده اند و درباره مراسم عید قربان، اهمیت و جایگاه این عید و… صحبت می شود.
اجرای قطعه نمایشی«کشف المثل» از بخش های جذاب این مسابقه رادیویی که شرکت کننده باید ضرب المثل را در بین صحبت های دو شخصیت نمایشی «آقای تکرر» و «آقای اقلیدس» حدس بزند. در این مسابقه بخشی با عنوان ترانه ها طراحی شده که شرکت کننده در این مسابقه باید ترانه ها را شناسایی کند.
فرهیختگان رادیو تهران در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز شنونده ما خواهند بود.
مخاطبان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.