Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 6364
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 23 تیر 1397 - 11:25 |

بهروز رضوی “در خیابان مینتولاسا” را می‌خواند

بهروز رضوی “در خیابان مینتولاسا” را می‌خواند

رمان “در خيابان مينتولاسا” اثر پرآوازه ميرچا الياده، در برنامه “كتاب شب” راديو تهران با صداي بهروز رضوي بازخواني خواهد شد.

بهروز رضوی-گوینده-خبرگزاری مهر-هنر صدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، محمدباقر رضايي مشاور محتوايي و نويسنده برنامه “كتاب شب” راديو درباره اين برنامه گفت: رمان “در خيابان مينتولاسا” اثر پرآوازه ميرچا الياده ترجمه محمدعلي صوتي از انتشارات زرين است كه از شنبه ۲۳ تا ۲۹ تير، در برنامه “كتاب شب” پخش مي شود.

اين نويسنده در سال ۱۹۰۷ ميلادي در بخارست به دنيا آمد و در سال ۱۹۸۶ درگذشت. او از اسطوره شناسان بنام جهان است كه در ايران هم علاقه مندان فراواني دارد.

رضايي افزود: از آثار او كه در ايران ترجمه شده مي توان به مقدس و نامقدس اشاره كرد. اما اثر داستاني او درخيابان مينتولاسا در جهان ادبيات جايگاه ممتاز و خاصي دارد.

اين رمان در شش قسمت ۲۰ دقيقه اي تلخيص و تنظيم راديويي شده و از روز شنبه بين ساعت ۲۳:۳۰ تا ۲۴ براي علاقه مندان ادبيات برتر جهان پخش خواهد شد.

برنامه “كتاب شب” به تهيه كنندگي محمود احمدي و رضا قرباني در گروه اخلاق و زندگي شهروندي راديو تهران توليد مي شود و يكي از برنامه هاي پرشنونده راديو است.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.