Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 3813
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 تیر 1396 - 20:01 |

بهروز رضوی زندگینامه دکتر معین را بازخوانی می کند

بهروز رضوی زندگینامه دکتر معین را بازخوانی می کند

شبکه رادیویی تهران در برنامه «کتاب شب» کتاب‌های مشهور ایران و جهان به ویژه آثار درخواستی شنوندگانش را با صدای بهروز رضوی به صورت هفتگی پخش می کند.

برنامه «کتاب شب» هر شب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه روی آنتن رادیو تهران می رود و به بازخوانی داستان ها، رمان ها و کتاب های شاخص نویسندگان ایران و جهان می پردازد.از رمان ها و داستان هایی که به تازگی از این برنامه پخش شده است می توان به «امپراطور هراس» نوشته‌ جولی اُتساکا، کتاب «استاد عشق» خاطرات پروفسور محمود حسابی، «جنایت و مکافات» اثر ماندگار فئودور داستایوفسکی، «چمدان» نوشته سرگئی دولاتوف، برج کج اثر کاترین آن پورتر، «سکوت آسمان» نوشته رمانو باتالیا و «همینگوی خبرنگار» از ارنست همینگوی اشاره کرد.

کتاب «ماه عاشق» به نویسندگی سرور کتبی، زندگینامه دکتر محمد معین است که پیش بینی شده است از ۱۷ تیرماه روی آنتن رادیو تهران برود. این کتاب در انتشارات سروش منتشر شده است.

این برنامه در هفت قسمت ۲۰ دقیقه ای در استودیو ۲۳ معاونت صدا با صدای بهروز رضوی بازخوانی و ضبط و برای پخش در هفته آینده از شنبه ۱۷ تا جمعه ۲۳ تیر آماده شده است. نویسنده و کارشناس این برنامه محمدباقر رضایی و تهیه کننده آن رضا قربانی است.

برنامه «کتاب شب» را هر شب به تهیه کنندگی رضا قربانی و محمود احمدی کربلایی، بهروز رضویی گویندگی، محمدباقر رضایی و حکیم معانی کارشناس محتوایی از رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز دنبال کنید.

 برنامه «کتاب شب» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که هرشب ساعت ۲۳:۳۰ کتاب های مشهور ایران و جهان به ویژه کتاب های درخواستی شنوندگانش را به مدت یک هفته با صدای بهروز رضوی بازخوانی می کند . علاقه مندان می توانند با رجوع به سایت رادیوتهران و شبکه ایران صدا تمامی برنامه های گذشته و حال «کتاب شب» را در اختیار داشته باشند.

دکتر معین

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.