Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 7596
  پرینتخانه » اخبار, گفت و گو تاریخ انتشار : 23 آبان 1397 - 10:09 |

بهروز مقدم: فعلا در زمینه اجرا کار نمی کنم

بهروز مقدم: فعلا در زمینه اجرا کار نمی کنم

وی درباره فعالیت های اخیرش عنوان کرد: فعلا در زمینه اجرا که کار نمی کنم و کاری ندارم. اما خوشبختانه حالم که بهتر شده و در حال حاضر هم می نویسم، نقاشی می کنم و اوقاتم را به چنین کارهایی اختصاص می دهم.

بهروز مقدم

بهروز مقدم یکی از مجریانی است که اغلب ما با اجراها و برنامه هایش خاطره داریم. بخصوص در دهه های گذشته که اغلب وی را با اجراهای طنزش به یاد داریم. اما سالهاست به دلایلی از تلویزیون فاصله گرفته و البته مدتی هم درگیر بیماری بود که البته بهبود پیدا کرده است.

وی درباره فعالیت های اخیرش عنوان کرد: فعلا در زمینه اجرا که کار نمی کنم و کاری ندارم. اما خوشبختانه حالم که بهتر شده و در حال حاضر هم می نویسم، نقاشی می کنم و اوقاتم را به چنین کارهایی اختصاص می دهم.

وی در ادامه درباره دلایل فاصله اش از تلویزیون هم بیان کرد: فقط من نیستم که در تلویزیون کار نمی کنم. خیلی از هنرمندان از این رسانه دور شده اند. می توانم بگویم که تلویزیون در اصل تعطیل است. آدم هایی هم که کار طنز می کردند، دیگر کار نمی کنند. مردم هم که خودشان کلی درگیری و مشغله دارند. البته مدتی هم بیمار بودم و یکی از دلایل کم کاری ام بیماری ام هم بود. اما الان خیلی بهترم و دوست دارم کار کنم.

وی همچنین افزود: من در این چند سال که به عنوان مجری کار نمی کردم، به عنوان مهمان در چند برنامه حضور داشتم. اما مدتهاست که برای طنز و آدم هایی که کار طنز می کنند، فضای کار در تلویزیون وجود ندارد. البته این اواخر تابلوهایم را برای خیریه حراج گذاشته ام. چون من تابلوهای نقاشی بسیاری دارم.

وی درباره پیشنهادهای کاری اش نیز گفت: کار من طنز است و اگر هم پیشنهاد شود نمی توانم کار کنم. چون مردم شرایطشان به گونه ای نیست که بتوان با آنها شوخی کرد. اول باید شرایط مناسب باشد و بعد مردم را بخندانی. چون شرایط اقتصادی این روزهای مردم اصلا خوب نیست و در چنین شرایطی که نمی توان کار کمدی انجام داد.

وی در پایان نیز درباره سریالی که قرار است کار کند هم توضیح داد: به دنبال اسپانسر هستم تا سریال کار کنم. طرح خوبی دارم که اگر اسپانسر پیدا شود، برای شبکه نمایش خانگی کار خواهم کرد. متن را خودم نوشتم و اماده است و منتظرم سرمایه گذار برای کار پیدا شود. البته توضیح زیادی درباره کار نمی توانم بدهم. اما کار کمدی را نوشته ام و خودم خواهم ساخت. البته اگر بتوانم به زودی اسپانسر پیدا کنم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.