Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 32027
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 22 دی 1400 - 16:55 |

تاثیر اینترنت بر حافظه در «چه خبر» رادیو صبا

تاثیر اینترنت بر حافظه در «چه خبر» رادیو صبا

برنامه «چه خبر» در رادیو صبا با نگاهی طنز به تاثیر اینترنت بر حافظه افراد می‌پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه طنز «چه خبر» روز پنج شنبه ۲۳ دی با موضوع تاثیر اینترنت بر حافظه راهی آنتن می‌شود.
اغلب تصور می‌شود حافظه مفهومی است که صرفا در مغز انسان روی می دهد، اما در واقع این مفهوم به عوامل خارجی نیز بستگی دارد. هربار که کاربران برای پشتیبانی و کمک به حافظه خود از اینترنت استفاده می‌کنند، بیش از پیش به این ابزار اتکا می‌کنند و با فراهم شدن امکان دسترسی بیشتر به انواع اطلاعات از طریق گوشی تلفن هوشمند، میزان وابستگی کاربران به این ابزار نیز افزایش می یابد.
بنابر این می توان گفت اتکای روزافزون به اینترنت و دسترسی ساده به منابع گسترده آنلاین، فرآیندهای ذهنی ما را در حل مشکلات، یادآوری اطلاعات و همچنین یادگیری تحت تاثیر قرار داده است.
«دیباچه» (شناسایی و انتخاب خبر)، «به ما چه» (کارشناسی خبر در قالب طنز)، «دیوانچه» (اجرای شعری طنزآمیز درباره خبر انتخاب شده) و «یعنی چه» (جمع بندی و چرایی انتخاب خبر) آیتم های برنامه را تشکیل می دهد.
برنامه طنز «چه خبر» روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۱:۳۰ به تهیه کنندگی و نویسندگی مهدی استاد احمد و گویندگی سجاد شهرابی از رادیو صبا پخش می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.