Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3016
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 29 آذر 1395 - 12:02 |

تجلیل از ناصر ممدوح با عنوان «مرد لبخند»در شبکه مستند

تجلیل از ناصر ممدوح با عنوان «مرد لبخند»در شبکه مستند

سیدسلیم غفوری مدیر شبکه مستند سیما پس از پخش مستند پرتره ناصر ممدوح با عنوان «مرد لبخند» از این شبکه، از این پیشکسوت شناخته شده عرصه دوبله قدردانی کرد.

همزمان با میلاد پیامبر (ص) مستند پرتره ناصر ممدوح با نام «مرد لبخند» تولید جدید شبکه مستند سیما برای اولین بار روی آنتن رفت و یکشنبه ۲۸ آذر سیدسلیم غفوری مدیر شبکه مستند در نشستی از ممدوح به پاس سال ها فعالیت در عرصه دوبله تقدیر کرد.

ناصر ممدوح

غفوری در این نشست با ابراز تشکر از ممدوح به پاس همراهی برای ساخت این اثر و یاد کردن از گویندگی وی در مستندهای مختلف به ویژه مستندهای علمی، اعلام کرد: شبکه مستند ساخت مستند پرتره از دوبلورها را ادامه می دهد و برای معرفی اساتید این رشته، نگاه و انگیزه جدی دارد.

علیرضا نوروزی مدیر مالی و ابوالقاسم ناصری مدیر گروه تولید شبکه نیز در این نشست حضور داشتند و ناصری از این نکته سخن گفت که همواره با کارهای ممدوح خاطره داشته و به خصوص سریال «جزیره اسرارآمیز» را به خاطر صدای این دوبلور پیشکسوت دنبال می کرده است.

ممدوح نیز در سخنانی بیان کرد گرچه ابتدا وقتی پیشنهاد ساخت چنین مستندی به او داده شده بود، پیشکسوتان دیگر را ارجح دانسته بوده اما اکنون خرسند است که راضی به تولید «مرد لبخند» شده و اینگونه مستند ماندگاری از آثار او باقی مانده است.

ابوالفضل توکلی کارگردان این مستند پیش از این پرتره های دیگری را نیز درباره پیشکسوت هایی چون جلال مقامی، بهروز رضوی و ایرج رضایی تولید کرده است.

«مرد لبخند» جمعه سوم دی ماه از شبکه مستند سیما بازپخش خواهد شد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.