Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 29861
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 27 مهر 1400 - 8:34 |

تدارک گسترده رادیو صبا برای هفته وحدت

تدارک گسترده رادیو صبا برای هفته وحدت

رادیو صبا به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت، ویژه برنامه‌هایی را تهیه کرده که از روز سه شنبه ۲۷ مهر پخش می کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، برنامه‌های «صبح وحدت»، «عصر همدلی»، «شادباش» و »صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت روی آنتن می رود.

رادیو صبا به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، ویژه برنامه «صبح وحدت» را ساعت ۷ از صداوسیمای مرکز کیش روی آنتن می‌برد.
این برنامه با پرداختن به موضوعات ویژه هفته وحدت و بیان ویژگی‌ها و فضایل اخلاقی پیامبر اکرم(ص) در فضایی شاد از کنار شهروندان کیش تقدیم شنوندگان می‌ شود. ویژه برنامه «صبح وحدت» را با اجرای مهبدقناعت پیشه و احمدرضا موسوی بشنوید.
«عصر همدلی» عنوان ویژه برنامه عصرگاهی رادیو صبا است که با اجرای لاله جلال آبادی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر، در هفته وحدت ساعت ۱۶ به سمع مخاطبان می رسد.
موضوعات این برنامه متناسب با این هفته انتخاب شده و بخش های متنوعی با رویکرد وحدت و همدلی تهیه و تنظیم شده است که تقدیم مخاطبان می‌ شود.
این برنامه هر روز با یکی از استان‌ های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان و … ارتباط استودیویی برقرار می‌کند و جویای حال و هوای هفته وحدت در این استان می‌شود.
برنامه «شادباش» ویژه برنامه روز ولادت پیامبر اکرم(ص) است که با حضور هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های شاخص، از ساعت ۱۰تا ۱۲ به صورت زنده به روی آنتن می رود.
این برنامه را با اجرای مهبد قناعت پیشه و فریبا باقری، نوازندگی حمید رضا نورایی و تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر می‌شنوید.
گفتنی است برنامه «صباهنگ» به مناسبت هفته وحدت، هر روز با پخش موسیقی‌ های شاد و ترانه‌ هایی به مناسبت این ایام از کنار سواحل جنوبی و با همراهی شهروندان کیشی راهی آنتن صبا می‌شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.