Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 2798
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 25 آبان 1395 - 7:09 |

تهیه کننده رادیو اربعین: نیازهای زائران را برآورده می‌کنیم

تهیه کننده رادیو اربعین: نیازهای زائران را برآورده می‌کنیم

فرهاد دهنوی درباره برنامه هایی که در این ایام روی آنتن می رود، بیان کرد که تلاش می شود با راهنمایی هایی نیازهای زائران برآورده شود.

فرهاد دهنوی تهیه‌کننده برنامه های زنده رادیو اربعین  درباره این شبکه که دو سال است همزمان با ایام محرم و صفر روی آنتن می رود، گفت: رادیو اربعین با پشتوانه پژوهشی و با برنامه ریزی راه‌اندازی شد و پیش‌تولید و مخاطب‌شناسی داشت.

وی ادامه داد: رادیو اربعین به واقع مخاطب خود را هدف قرار داد تا کسی که از در خانه بیرون می‌آید و به پیاده‌روی اربعین می‌رود با این رادیو همراه شود و به طور مثال بیاموزد که با چه زبانی سخن بگوید و چگونه نیازمندی‌های خود را رفع کند.

دهنوی یادآور شد: ما در این شبکه رادیویی نیازهای زائران را برآورده می کنیم و به افراد می‌آموزیم که وقتی به هتل، راننده تاکسی و… می‌رسند چه بگویند و یا نوعی برنامه‌ریزی برای تغذیه آنها ارائه می‌دهیم. حتی ما می‌توانیم راهنمایی کنیم که مخاطب چگونه مسیر خود را در پیاده روی شناسایی کند.

تهیه‌کننده برنامه‌های زنده رادیو اربعین با اشاره به اینکه مخاطبان رادیو اربعین این شبکه را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: به طو مثال من اعلام می کنم که قرار است یک ختم صلوات گرفته شود و درخواست می کنم که مردم تعداد صلوات های خود را برای ما بفرستند، بعد از آن یک باره در چهار ساعت ۱۰ میلیون صلوات فرستاده می شود. این میزان توجه یعنی رادیو اربعین مخاطب خود را شناخته و براساس نیاز مخاطبش شکل گرفته است.

وی در پایان گفت: رادیو اربعین بسیار موفق است و طول عمری دارد که از یک مقطع زمانی آغاز و در مرحله ای پایان می گیرد یعنی ما بعد از پایان صفر رادیو اربعین را به پایان می رسانیم و دوباره سال دیگر این شبکه راه می افتد. خانم نسرین آبروانی معاون صدای رسانه ملی این رادیو را راه اندازی کرد و آقای رضا کوچک زاده تهمتن و محمد جوادی نژاد این شبکه را مدیریت می کنند.

منبع : خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.