Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 15257
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 20 آذر 1398 - 10:22 |

جايزه ويژه زبان فارسی به پيشنهاد «كافه هنر» راديو ايران به جشنواره فيلم فجر اضفه شد

جايزه ويژه زبان فارسی به پيشنهاد «كافه هنر» راديو ايران به جشنواره فيلم فجر اضفه شد

در برنامه ي «كافه هنر » در ارتباط با مسعود نجفي،مدير روابط عمومي جشنواره فيلم فجر از اين پيشنهاد استقبال شد و بنا شد تيمي از فرهنگستان زبان و ادب فارسي،داوري اين قسمت را عهده دار شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران ، یدالله گودرزی، مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران  گفت :خانم نسرين پرويزي ،معاون گروه واژه گزيني و فرهنگ نويسي فرهنگستان زبان و ادب فارسي با استقبال از اين پيشنهاد،قول همكاري و اعزام تيم داوري را به روابط عمومي جشنواره فيلم فجر دادند و اين تعامل دو سويه از طريق برنامه ي كافه هنر راديو ايران صورت پذيرفت.

مدیر فرهنگ و ادب رادیوایران  افزود :رادیوایران، نگهبانی از زبان فارسی را وظیفه پیوسته ی خود می داند و از هر کوششی در این راه ، فروگذار نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: سال گذشته نیز پیشنهاد کردیم بخش ویژه زبان فارسی هم به جشنواره رادیو اضافه شود که خوشبختانه امسال این اتفاق افتاده است و این جایزه در جشنواره رادیو گنجانده شده است.

یدالله گودرزی اضافه کرد: اگر هر یک از اهالی فرهنگ به مسئولیتشان در قبال زبان فارسی عمل کنند ، آسیبها به سرعت کاسته خواهند شد و از تخریب زبان فارسی جلوگیری می شود

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.