Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 997
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 19 آبان 1394 - 11:46 |

«جمعه ایرانی» ها به فضای مجازی پناه بردند/ «شاد شو» رونمایی شد

«جمعه ایرانی» ها به فضای مجازی پناه بردند/ «شاد شو» رونمایی شد

[lu عوامل برنامه رادیویی «جمعه ایرانی» پس از ۱۳ سال فعالیت در رادیو ایران، با توجه به تغییر سیاست های رادیو و اعمال تغییرات گسترده در این برنامه رادیویی، عطای حضور در رادیو را به لقایش بخشیدند و برای همیشه از رادیو خداحافظی کردند.

اما «جمعه ایرانی» ها در این میان بیکار ننشستند و برای اینکه ارتباطشان با مخاطبانشان قطع نشود، اقدام به راه اندازی سایتی به نام «شاد شو» در فضای مجازی کردند.

امروز از این سایت که از بخش های متنوعی برخوردار است؛ رونمایی شد و رضا رفیع که در این مراسم حضور داشت، گفت: در فضای اینترنتی قطعاً دست بازتر خواهد بود و مردم بهتر ارتباط برقرار خواهند کرد. همچنین کلمات بهتر نقش آفرینی خواهد شد تا به سمع و بصر مخاطبانش برسد.

وی با بیان اینکه شادی جلوی غضب را می‌گیرد، بیان کرد: وقتی شاد می‌شویم غضب درون ما از بین می‌رود و کسی که شاد است پدیده‌ها را بهتر می‌بیند لذا بینش و آگاهی‌اش هم بالا می‌رود همچنین این را نباید از یاد برد که تمام دنیا محل عبرت گرفتن است و چقدر کم هستند افرادی که عبرت می گیرند.

جمعه ایرانی - هنر صدا

همچنین «سعید توکل» تهیه کننده جمعه ایرانی و مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی «شادشو» گفت:پس از ۳۰ سال تلاش در رسانه ملی در حوزه طنز و کمدی فعالیت‌هایی داشتیم اما وارد مرحله جدیدی از کار شدیم.

وی افزود: خوشحالی مضاعفی دارم وقتی که با همکاری دوستان و هنرمندان بدنیای فضای مجازی راه پیدا کردیم و برای ما این فرصت پیش آمد تا در این سایت همانند سابق فعالیت هایمان را ادامه دهیم.

توکل تصریح کرد:حالا که شرایط مانند دهه های گذشته از طریق رسانه ملی مهیا نیست تا درکنار مردم باشیم از پنجره شادشو با مخاطبین جمعه ایرانی همکلام می شویم.

مدیر مسئول شادشو اظهار داشت: در چند روز اخیر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات مردم بسیاری از غرفه شادشو بازدید می کردند و دل تنگی خود را از این برنامه ابراز می کردند که دیگر نمی توانند صدای هنرمندان جمعه ایرانی را بشنوند.همین علاقه مردم باعث شد تا ما در شادشو با تمام توان به فعالیت های طنز خود ادامه دهیم.

بنا بر این گزارش، سیدمحمود دعائی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات نیز در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع رسانی شادشو که عصر امروز در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات برگزار شد؛ گفت: من برای سخنرانی به این جمع نیامدم بلکه برای حق شناسی از هنرمندانی که مدتی از حضور هنری‌شان محروم هستند به این مکان آمدم.

وی ادامه داد: یک روز هنرمندان برنامه جمعه ایرانی برای ضبط برنامه به سالن مجموعه روزنامه اطلاعات آمدند و من بدلیل علاقه‌ای که به این برنامه داشتم در هنگام ضبط برنامه در آنجا حضور داشتم.

دعایی تصریح کرد:در برنامه جمعه ایرانی از مجرب‌ترین نیروهای هنری استفاده می‌شد.این برنامه هنجارها و حریم‌ها را نیز بدقت حفظ می‌کرد.

در ادامه با حضور رییس جمعیت هلال احمر،مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و هنرمندان «جمعه ایرانی» از پایگاه اطلاع رسانی «شادشو» رونمایی شد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.