Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 7197
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 18 مهر 1397 - 14:14 |

جمعه شب ها با محمد صالح علاء در راديو تهران

جمعه شب ها با محمد صالح علاء در راديو تهران

 گفت وگوي محمد صالح علاء را جمعه اين هفته با حضور شهاب‌الدين عادل، كارشناس ارشد عكاسي از برنامه «آب و تاب» راديو تهران بشنويد.

محمدصالح علا-هنر صدا

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، اين هفته مهمان برنامه ” آب و تاب ” شبكه راديويي تهران شهاب‌الدين عادل است، محمد صالح علاء با او درباره دوران كودكي اش و چگونگي ورود و گرايش او به اين حرفه و آثارش صحبت مي كند.

شهاب‌الدين عادل عكاس، مستندساز، پژوهشگر، استاد سينما و عكاسي است. عادل طي سال‌هاي ۸۹ تا ۹۳ رياست دانشكده سينما تئاتر را بر عهده داشت و از سال ۹۷ نيز اين سمت را عهده‌دار است. او مدرس دروس سينمايي مانند تاريخ تحليلي فيلم و سبكهاي سينمايي، مستندسازي، تدوين و عكاسي در مقاطع كارشناسي و كارشناسي ارشد سينما است.

برنامه «آب و تاب» راديو تهران برنامه اي شخصيت محور، فرهنگي و هنري و سينمايي است كه جمعه ها از ساعت ۲۱ با اجراي محمدصالح علاء پخش مي شود.

در اين برنامه با مهمانان يا عوامل فيلم هاي سينمايي از كارگردان و تهيه كننده گرفته تا فيلمنامه نويس و بازيگران گفت وگو خواهد شد؛ بخش هايي از دنياي كودكي، فعاليت هاي حرفه اي و هنري و آثار فيلم سازان و سينماگران و هنرمنداني كه نقش بسزايي در ترويج فرهنگ و تاريخ اين مرز و بوم دارند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.