Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 2332
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 24 مرداد 1395 - 6:30 |

جیمی فالون، مجری گلدن گلاب امسال را، بیشتر بشناسید

جیمی فالون، مجری گلدن گلاب امسال را، بیشتر بشناسید

جیمی فالون (متولد: ۱۹ سپتامبر ۱۹۷۴) مجری تلویزیون، کمدین، بازیگر، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است. در حال حاضر وی مجری برنامه امشب با اجرای جیمی فالون است. پیش‌تر همچنین اجرای آخرشب با جیمی فالون را از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ را اجرا کرده است که هر دوی این برنامه‌ها محصول شبکه ان‌بی‌سی هستند.

جیمز توماس فالن یا “جیمی فالن” کمدین و مجری ۴۲ ساله آمریکایی است که کار خود را در زمینه استندآپ کمدی در دبیرستان آغاز کرد و بعد در دانشگاه با تغییر رشته توانست بالاخره مدرک کارشناسی خود را بگیرد! به‌خاطر علاقه زیاد به برنامه Saturday Night Live توانست در سال ۱۹۹۸ به تیم تولید آن بپیوندد و با حضور در تاکشو های مختلف با اجرای استندآپ کمدی و یا به‌عنوان نوازنده خود را مطرح کرد. فالن از سال ۲۰۰۰ به بعد حدودا در ۲۰ فیلم به ایفای نقش پرداخت و چند دوره نیز میزبان و مجری مراسم MTV Movie Award و برنامه های دیگر بوده است.

– برنامه ” Late Night with Jimmy Fallon ” با اجرای او از ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ توانست چند جایزه مختلف دریافت کند. فالن از سال ۲۰۱۴ دوباره تولید برنامه تلویزیونی در شبکه NBC را آغاز کرد که همچنان نیز در حال پخش است. اجراهای جیمی فالن در بین برنامه های مختلف آمریکایی از اشارات و حواشی غیراخلاقی کمتری برخوردار است و به همین دلیل از پرطرفدارین برنامه‌ها در سنین مختلف به حساب می‌آید. از نکات اجراهای او دخیل بودن شخص خودش در تمام مسابقات، بازی‌ها و شوخی‌هایی است که برای مهمان‌هایش طراحی می‌کند و همین مسئله جذابیت برنامه‌هایش را دو چندان می‌کند.

– جیمی فالن با اینکه در شبکه NBC برنامه اجرا می کند و NBC جز شبکه های ملی ایالات متحده به حساب می آید اما هم او و هم شبکه به طور واضحی گرایش به حزب دموکرات آمریکا دارند. از حضور متعدد باراک اوباما و یا همسرش تا تمسخر و شوخی زیاد با “دونالد ترامپ” نامزد جمهوری خواهان می تواند نشان از این باشد.
آخرین مراسم مهمی که فالن مجری و میزبان آن بود به سال ۲۰۱۰ و مراسم Emmy Award بازمی‌گردد که با بازخوردها و نقدهای بسیار مثبتی همراه شد. سال های اخیر هم در هنگامه ی انتخاب مجری اسکار در شبکه مجازی درخواست های زیادی برای انتخاب جیمی فالن بعنوان میزبان اسکار نشر داده می شود.

– همچنین اخیرا اعلام شد او قرار است میزبان مراسم Golden Globe Award در سال ۲۰۱۷ باشد. یکی از دلایل این انتخاب می‌تواند اجرای سال قبل “ریکی جرویس” باشد که پر از شوخی های جنسی در برنامه بود و بی شک اجرای کم حاشیه ترِ برنامه از نقاط قوت جیمی فالن است.
اما نکته جالب تر برنامه ریزی برای برنامه ها و مراسم ها از حدود ۵ ماه قبل است! برخلاف مراسمی مثل جشنواره فجر که خیلی از مناسبات اختتامیه شب قبل یا حتی صبح مراسم رقم می خورد، مثل انتخاب مجری!

جیمی فالون

جیمی فالون

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.