Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 23245
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 26 آذر 1399 - 10:44 |
ویژه برنامه های رادیو تهران در بلندترین شب سال

حافظ خوانی بهروز رضوی ویژه شب یلدا

حافظ خوانی بهروز رضوی ویژه شب یلدا

شبکه رادیویی تهران علاوه بر حافظ خوانی بهروز رضوی، مسابقه بزرگ شب یلدا و پویش یلدا را با تقدیر از کادر درمان تدارک دیده است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران: گروه ورزش، تفریحات و سرگرمی شبکه رادیویی تهران که یکشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۳:۳۰ با بخش های ویژه و شاد ویژه برنامه شب بلند یلدا را در گفتگو با خوانندگان و هنرمندان مطرح کشورمان تقدیم مخاطبان می کند، مسابقه بزرگ شب یلدا را ویژه کادر درمان و مخاطبان رادیو تهران تدارک دیده است.

«پویش یلدا»  

گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار «پویش یلدا» را راه اندازی کرده است، این ویژه برنامه که در این روز از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ تقدیم مخاطبان می شود با تقدیر از کادر درمان و مدافعان سلامت همراه مخاطبانش است. علاوه بر این به مناسبت روز پرستار گزارش هایی از بیمارستان خاتم الانبیاء در گفتگو با پرستاران تقدیم شهروندان گرامی می شود.

حافظ خوانی بهروز رضوی

ویژه برنامه «شش نقطه» جمعه شب ۲۸ آذرماه، به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۲۳:۳۰ با حافظ خوانی استاد بهروز رضوی و اجرای مجری نابینا اشکان آذر ماسوله روی آنتن رادیو تهران می رود.

در این ویژه برنامه حافظ خوانی بهروز رضوی تدارک دیده شده که تقدیم حضور فرهیختگان رادیو تهران  می شود.

علاوه بر این؛ تقدیر از آثار برتر طرح استعدادیابی برنامه شش نقطه پیش بینی شده است، از نابینایانی که اثر آنها برگزیده شده تقدیر خواهد شد. طرح استعدادیابی طراحی که از مخاطبان نابینا دعوت شده و می شود که با ساخت و تهیه آیتم، گزارش، مستند و پادکست ایده و خلاقیت خود را در این قالب ها به برنامه ارسال کنند، آثار برگزیده علاوه بر این که در برنامه پخش خواهد شد، از نابینایان مستعد تقدیر و حمایت می شود.

“ماهگل مقتدر” نوازنده عود و کمانچه گروه موسیقی نابینایان و “هومن لطفعلی” خواننده نابینا که در دور دوم عصر جدید هم خوش درخشید از مهمانان برنامه شش نقطه خواهند بود.

 

استند آپ کمدی های مطرح کشور

گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران به مناسبت فرارسیدن شب یلدا، در فواصل برنامه ها با پخش کارهایی از استند آپ کمدی های مطرح کشور تلاش می کند تا لبخندی بر لبان شما دوستداران بنشاند.

تنظیم بازار آیین شب یلدا

ویژه برنامه «پارک شهر» که هر روز از ساعت ۶:۳۰ روی آنتن رادیو تهران می رود، این روزها درگفتگو با مسئولین پیگیر تنظیم بازار آیین شب یلداست؛ جریان سازی جهت تهیه و توزیع سبد یلدا و کمک هزینه تهیه اقلام در ارگانهای تصمیم ساز و تصمیم گیر، آگاهی بخشی در خصوص عدم حضور در دورهمی های خانوادگی و پیگیری و ترغیب نهادهای نظارتی با هدف افزایش فعالیت های هفته منتهی به شب یلدا جهت کنترل و تنظیم بازار از اهدافی است که در برنامه پارک شهر رادیو تهران دنبال می شود.

معرفی بازارچه های موقت توزیع اقلام شب یلدا

برنامه «بازار تهران» از ساعت ۱۱در گفتگو با رواسای اصناف و اتحادیه های مرتبط با تحلیل و بررسی هزینه تهیه اقلام آیین یلدا پیگیر نرخ خشکبار و تره بار است. تولید و بررسی راهکارهایی جهت توزیع مستقیم و حذف واسطه ها، معرفی بازارچه های موقت توزیع اقلام شب یلدا در شهرداری تهران و سایر ارگانهای مرتبط از دیگر بخش هایی است که به مناسبت شب یلدا دنبال می شود.

شبکه رادیویی تهران با تدارک ویژه برنامه های متنوع با توجه به عدم برگزاري دورهمی شب یلدایی، تلاش می کند با ایجاد محیطی صمیمی و خودمانی و پخش بخشهاي گوناگون ضمن ایجاد سرگرمی به بالا بردن روحیه جمعی خانواده ها كمک كند و از طرفی هشدارها و اطلاع رسانی هاي لازم را نیز در خصوص این بیماري در اختیار مخاطبانش قرار دهد.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.