Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 9636
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 25 فروردین 1398 - 15:44 |

حال و هوای خوب رادیو با جشنواره

حال و هوای خوب رادیو با جشنواره

گوینده رادیو فرهنگ برگزاری جشنواره ای برای رادیو را لازم و مهم دانست و گفت: جشنواره باعث می‌شود برنامه‌سازان به ساخت برنامه‌های کیفی‌تر ترغیب شوند.

به گزارش هنرصدا به نقل از کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی رادیو، حامد عباسی با بیان اینکه برگزاری چنین جشنواره هایی، اشتیاق و علاقه به کار را در بین اهالی رادیو بیشتر می‌کند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی، نیاز به شادی و نشاط در بین اهالی رادیو بیشتر احساس می‌شود و با برگزاری این جشنواره حال و هوای اهالی رادیو عوض و شادی و نشاط در بین آن‌ها تزریق خواهد شد.
وی گفت: کسانی که در این جشنواره انتخاب می‌شوند و جایزه می‌گیرند، می‌توانند به‌عنوان مربی یا پیشکسوت به دیگران معرفی شوند و جایگاه خوبی پیدا کنند. در واقع جشنواره رادیو یک هم‌اندیشی است که باعث می‌شود همه اهالی رادیو در کنار یکدیگر بر اطلاعات و تجربیات خود بیفزایند .
این گوینده رادیو ادامه داد: از منظری دیگر، با برگزاری این جشنواره، ما رادیویی‌ها توسط داورها و کمیته‌ها دیده و شنیده می‌شویم و بیشتر به چشم می‌آییم.
عباسی درباره سختی‌ها و شیرینی‌های کار در رادیو و شغل گویندگی نیز گفت: به قول زنده یاد بهرام زند، گویندگی شغل نیست، عشق است.
وی در پایان برای بهتر برگزار شدن جشنواره رادیو پیشنهاد داد که از هر شبکه چند برنامه انتخاب شود و همکاران به یکدیگر رأی بدهند، یعنی همکاران هم در رأی‌گیری‌ها و انتخاب‌های جشنواره سهیم و دخیل باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.