Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 19706
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 14 تیر 1399 - 17:20 |

«حتی یک دقیقه کافی است» در«دانایی توانایی» رادیو نمایش

«حتی یک دقیقه کافی است» در«دانایی توانایی» رادیو نمایش

از امروز چهاردهم تیرماه به مدت دو هفته کتاب « «حتی یک دقیقه کافی است» را از برنامه «دانایی توانایی » رادیو نمایش دنبال کنید.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، در این برنامه کتاب «حتی یک دقیقه کافی است» نوشته آتوسا صالحی توسط سیما خوش چشم بازخوانی می شود.

داستان این کتاب درباره رها دختر نوجوانی است که با مادر و پدرش در تهران زندگی می کند. تکلیف درس جغرافی او درباره یکی ازشهرهای ایران است. او دوست دارد جایی را انتخاب کند که با دیگرشهرها متفاوت باشد. او بدنبال نقشه ایران به سراغ کمد مادر می رود و به جای نقشه، بسته ای را پیدا می کند که محتویات آن راز تکان دهنده و هولناکی است.

دانش‌آموزان علاقه‌مند در پایان هر برنامه می‌توانند برای شرکت در مسابقه کتابخوانی با مراجعه به سایت www.radionamayesh.ir و پاسخگویی به سوالات از جوایز ارزنده این مسابقه برخوردار شوند.

بر اساس این خبر، برنامه «دانایی توانایی» به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، گویندگی فرزام رنجبر ، بازخوانی واجرای سیما خوش چشم و صدابرداری شهاب پالاشی در رادیو نمایش تولید شده است و دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند به مدت دو هفته هر روز به جز پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۷ شنونده این برنامه رادیویی بر روی موج اف ردیف صد و هفت و نیم مگاهرتز باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.