Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 14885
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 11 آذر 1398 - 12:57 |

حسام الدین سراج در «وقتی خیال در می زند»

حسام الدین سراج در «وقتی خیال در می زند»

برنامه «وقتی خیال در میزند» رادیو فرهنگ دوشنبه۱۱ آذرماه به ادامه گفتگو با «حسام الدین سراج» – خواننده موسیقی ایرانی – اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ فاطمه داوودیان کارشناس مجری «وقتی خیال در می زند» دوشنبه ۱۱آذرماه با «حسام الدین سراج» – خواننده موسیقی ایرانی – گفتگو می کند.
این برنامه بخش دوم از برنامه هفته گذشته است که حسام‌الدین سراج خواننده موسیقی سنتی ایرانی و نوازنده سنتور و سه‌تار درباره فعالیت ها و دغدغه های هنری خود می گوید.
از آثار موسیقی که تا کنون از او منتشر شده است می توان به نینوا، باغ ارغوان، وصل مستان، شمس الضحی، یاد یار، آفاق عشق (خسرو شیرین، لیلی مجنون)، طریقت عشق، شرح فراق، آئینه رو، دل آرا، بی نشان، نگاه آسمانی، نرگس مست، بوی بهشت، شهر آشنایی، رویای وصل، وداع، عشق و مستی، نازنین یار، ماه نو، آئینه و آه، قصه گیسو، جام الست و … اشاره کرد.
برنامه «وقتی خیال در میزند» به تهیه کنندگی الهه بیات کاری از گروه کتاب رادیو فرهنگ است که ساعت ۲۰:۳۰ با موضوع گفتگو با نویسندگان ، ادیبان و هنرمندان درباره آثار واندیشه هایشان از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ و ای ام ردیف ۵۸۵ پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.