Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 3104
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 12 دی 1395 - 15:48 |

خاطرات گوینده سابق خبر از اجرا در تلویزیون

خاطرات گوینده سابق خبر از اجرا در تلویزیون

سولماز اصغری – گوینده سابق خبر – درباره گویندگی خبر و شرایط این کار به بیان توضیحاتی پرداخت.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (۱۲ دی‌ماه) اصغری به برنامه «با صبح» آمد که در پاسخ به پرسشی درباره اتوکیو و نوع خواندن خبرها، گفت: شما ما را لو دادید. مردم یک عمر تصور می‌کردند که ما همه خبرها را از حفظ می‌خواندیم؛ گاهی که من را در خیابان می‌دیدند، می‌گفتند چقدر با هوش هستید و ذهن فعالی دارید.

سولماز اصغری

اصغری همچین به بیان تعریف خاطره‌ای از دوران کاری خود پرداخت و گفت: یک بار به جای یکی از همکارانم (آقای معصومی) خبر ورزشی خواندم؛ اینکه اسامی باشگاه‌ها یا ورزشکاران را درست و غلط خواندم را دیگر نمی‌دانم؛ البته او  هم یک بار که خواب مانده بودم، به جای من خبر سیاسی خواند.

این گوینده سابق خبر با بیان اینکه خبر کار پر استرسی است،‌ گفت: با وجود اینکه چند سالی است خبر نمی‌خوانم، اما هنوز هم در خواب می‌بینم که دیرم شده است و با عجله در حال رفتن به محل کار هستم؛ یکی از دوران‌های سخت کاری من زمان جنگ بود که در زیر زمین خبر می‌خواندیم.

اصغری همچنین به پیاده‌روی هر روزه خود اشاره کرد و گفت: در اینجا قصد دارم یک اعتراض به مسئولان شهری بکنم که ما پیاده‌روی استاندارد نداریم و برای پیاده‌روی روزانه باید به جاهایی مانند پارک‌ها برویم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.