Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 24586
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 27 بهمن 1399 - 11:55 |

خبرهای خوش برای سهامداران سهام عدالت در رادیو تهران

خبرهای خوش برای سهامداران سهام عدالت در رادیو تهران

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران واقف بهروزی،  با حضور در شبکه رادیویی تهران خبرهای خوشی برای سهامداران سهام عدالت دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ واقف بهروزی، معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان تهران فردا(سه شنبه ۲۸ بهمن) در برنامه «از رادیو تهران بپرسید» مهمان رادیو تهران است و پاسخگوی تمامی پرسش های شما مخاطبان پیرامون سهام عدالت خواهد بود.

«از رادیو تهران بپرسید» برنامه ای از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران که با پاسخ به پرسش های شهروندان، موضوع ها و مسائلی که مطرح می شود، در تلاش است تا حدودی از دغدغه و مشکلات مردم بکاهد.

مخاطبان می توانند از طریق پیامک یا تماس تلفنی پرسش های خود را بیان کنند و مهمانان برنامه و کارشناسان مربوطه به سوالات پاسخ می دهند.

آیا برنامه ای برای کسانی که دارای سهام عدالت نیستند، وجود دارد؟  برای آزادسازی سهام عدالت چه باید کرد؟ به مشمولین سهام عدالت در چند مرحله و چه میزان سود پرداخت شده است؟ ثبت نام در سجام چیست و چه مزایایی برای سهامداران عدالت دارد؟ موضوع پرداخت تسهیلات به سهامداران عدالت در قالب کارت اعتباری چیست؟ و …. از آن دسته پرسش هایی است که واقف بهروزی در برنامه از رادیو تهران بپرسید پاسخگو خواهد بود.

«از رادیو تهران بپرسید» به‌دنبال ارتقای اطلاعات عمومی مخاطبان و پاسخگویی به سوالات شنوندگان محترم رادیو تهران است. شماره تلفن های ۲۲۶۵۲۴۶۶ و ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است با ما در تماس باشید.

برنامه «از رادیو تهران بپرسید» شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۰:۰۵ دقیقه به تهیه کنندگی آرزو مددی و اجرای سعیده هاشمی روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف ۱۳۳۲ کیلوهرتز می رود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.