Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 13742
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو ایران تاریخ انتشار : 19 مهر 1398 - 13:02 |
در قالب طرح «چشم‌ها می‌گویند»:

دانشجویان پیاده روی اربعین را در «رادیو ایران» گزارش می کنند

دانشجویان پیاده روی اربعین را در «رادیو ایران» گزارش می کنند
دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می توانند در قالب طرح «چشم ها می گویند» گزارشگران افتخاری رادیو ایران در جریان پیاده روی اربعین شوند.
به گزارش هنرصدا به نقل از شبکه رادیویی ایران، بر اساس اعلام ستاد اربعین دانشگاه، هر ساله حضور عظیم و پرشور  عاشقان حسینی درکربلای معلی درکنار موکب ها و خیمه های فراوانی که  برای پذیرایی برپا می شوند، صحنه های بسیار زیبا، عارفانه و نابی را خلق می کنند.
براین اساس به منظور شکوفایی و پرورش استعدادهای زائران در خوب دیدن و خوب بیان کردن احساسات و دیده ها، دانشجومعلمان زائر می توانند هر روزه مشاهدات خود را از نهضت عظیم راهپیمایی حسینی(ع) در قالب فایل های صوتی ۳تا ۵ دقیقه ای آماده و به عنوان گزارشگر افتخاری از طریق رادیو ایران به سمع عموم مردم برسانند.
علاقمندان جهت شرکت در طرح “چشم ها می گویند” پیش از اعزام از طریق مراجعه به واحد فرهنگی پردیس یا مرکز و ارسال از طریق سیستم اتوماسیون به معاونت فرهنگی واجتماعی یا ارسال به ادمین کانال” الحسین یجمعنا “به نشانی: @arbaeinn98 می توانند راوی جلوه های ناب اربعین حسینی باشند.
شایان ذکر است طبق توافق دانشگاه فرهنگیان و رادیو ایران، دانشجومعلمانی که در این طرح حضور پیدا می کنند از این پس به عنوان “ایران یاران؛ گزارشگران افتخاری استانی رادیو ایران” میتوانند به این رسانه ادامه همکاری دهند.
هنرصدا/ حامد بهجتی
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.