Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6638
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 16 مرداد 1397 - 22:22 |

دلجويي مدير راديو ورزش از خواهران قهرمان

دلجويي مدير راديو ورزش از خواهران قهرمان

عصر دوشنبه نشست صميمانه اي در محل فدراسيون ووشو با حضور مدير راديو ورزش، رييس، نايب رييس بانوان اين فدراسيون و خواهران قهرمان سانداي ايران، الهه و شهربانو منصوريان برگزار شد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، در اين نشست، ميرحسيني مدير راديو ورزش ضمن بررسي وضعيت همكاري رسانه ي ملي با اين رشته، به سبب اتفاقات اخير و ناهماهنگي هاي موجود براي حضور خواهران منصوريان در برنامه زنده، از آنان دلجويي كرد و گفت: رعايت شأن افراد و كرامت انساني همه مردم ايران براي تمامي ما در رسانه ملي يك اصل است و اگر ميزبان خوبي نبوديم عذر خواهي مي كنيم.

در اين ديدار علي نژاد رييس فدراسيون ووشو ضمن خوش آمد به ميرحسيني از نقش مهم رسانه ها و به ويژه راديو ورزش در انعكاس دستاوردهاي اين رشته قدرداني كرد و گفت: نظر خانواده ووشو نسبت به رسانه ملي بسيار مثبت بوده و خواهد بود و از مدير راديو ورزش براي حضور در جمع قهرمانان قدرداني كرد.

خواهران منصوريان هم با اشاره به برخورد احساسي با ماجراي شنبه شب، اصحاب رسانه را بسيار محترم شمرده و تاكيد كردند: فكر نمي كرديم از اين موضوع سوءاستفاده شود.

مدير راديو ورزش نيز اضافه كرد: چشم ما به شما فرزندان قهرمان اين سرزمين است. دعاي خير مان بدرقه ي راه شماست و از صميم قلب دعا مي كنيم با دست پر از بازي هاي آسيايي برگرديد.

مير حسيني ضمن ابلاغ پيام دكتر شاه آبادي معاون صداي جمهوري اسلامي ايران، هديه با ارزش تشرف به زيارت امام رضا(ع) پس از بازگشت از مسابقات جاكارتا را به خواهران منصوريان تقديم كرد تا در آستانه اعزام به اين پيكارهاي مهم، شادي معنوي اين قهرمانان فراهم شود.

در پايان مدير راديو ورزش درمحل تمرين تيم ملي مردان ووشو حاضرشد و براي تيم ملي آرزوي موفقيت كرد.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.