Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 14347
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 13 آبان 1398 - 14:07 |

دوبله مستند بارسلونا به مدیر دوبلاژی بیژن علیمحمدی

دوبله مستند بارسلونا به مدیر دوبلاژی بیژن علیمحمدی

«توپ رو بگیر توپ رو پاس بده»، فیلمی مستند درباره‌ی تیم فوتبال بارسلونا و دورانی است که پپ گواردیولا سرمربی این تیم بود. این مستند به تازگی در واحد دوبلاژ سیما به مدیر دوبلاژی بیژن علیمحمدی دوبله شده است.

این فیلم درباره‌ی تیم فوتبال بارسلونا و دورانی است که پپ گواردیولا سرمربی این تیم بود. گواردیولا در چهار سال حضورش در تیم بارسلونا توانست موفقیت‌های زیادی را کسب کند و ۱۳ عنوان قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آورد.

فابیو کاپلو با صدای علی‌همت مومیوند، مانوئل استیارته با صدای حسین بیگی، تیری هانری با صدای شروین قطعه‌ای و پپ گواردیولا با صدای منوچهر زنده دل دوبله شده است.

همچنین عناوین و نوشته‌ها با صدای رامین کاملی، ژاوی هرناندز با صدای رضا آفتابی، ویکتور والدز با صدای علی منانی، خوان لاپورتا با صدای امیر حکیمی، سرالکس فرگوسن با صدای شایان شام‌بیاتی، دنی آلوز با صدای شهراد بانکی، آندرس اینیستا با صدای ابراهیم شفیعی، ساموئل اتوئو با صدای حسین سرآبادانی، ایدور گودیانسن با صدای حمیدرضا رضایی، گراهام هانتر با صدای رهبر نوربخش، کالوس پویول با صدای امیربهرام کاویانپور، خوزه‌مورینیو با صدای میلاد فتوحی، جرارد پیمه با صدای محمدرضا فصیحی نیا، اریک آبیدال با صدای علیرضا اوحدی، خاویر ماسچرانو با صدای مهرداد بیگ‌محمدی،  لیونل مسی با صدای بهروز علیمحمدی، سرجیو بوسکتس با صدای پارسا کجوری به عنوان گویندگان این مستند در واحد دوبلاژ سیما هستند. همچنین اکبر صالحی به عنوان صدابردار معرفی شده ‌است.

مستند «توپ رو بگیر توپ رو پاس بده» به زودی قرار است از تلویزیون به روی آنتن برود.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.