Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 12703
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 مرداد 1398 - 14:25 |

دوبله همزمان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان استارت خورد

دوبله همزمان جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان استارت خورد

دوبله همزمان فیلم های بخش بین الملل، یکی از بخش های جذاب جشنواره در سال‌های اخیر است که امسال نیز در جشنواره حضور دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از ستاد اطلاع رسانی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، همزمان با آغاز جشنواره و نمایش فیلم های خارجی حاضر در این دوره نیز شروع شد.
از نکات جالب توجه امسال دوبله همزمان فیلم های خارجی است، اولین فیلم هایی که دوبله زنده داشتند، فیلم کوتاه «غبار» از لتونی و فیلم بلند ایتالیایی «اوتزی و معمای زمان» بودند که هر دو فیلم در بخش مسابقه سینمای بین الملل حضور دارند.

این فیلم ها که در سانس ساعت ۱۶ در سالن نصف جهان پردیس سینمایی ساحل اکران شدند، توسط گروه سه نفره دوبلاژ متشکل از نازنین یاری، شیلا آژیر و شروین قطعه ای به طور همزمان دوبله شد.

شروین قطعه ای، یکی از اعضای این گروه در مورد حضور دوبلاژ همزمان در جشنواره سی و دوم گفت: سه گروه سه نفره دوبلاژ در جشنواره حضور دارند که در مجموع شش فیلم بلند و پنج فیلم کوتاه را در سه پردیس سینمایی ساحل، چهارباغ و سیتی سنتر به طور همزمان دوبله می کنند.

وی افزود: اولین سالی است که در جشنواره فیلم کودک حضور دارم و از این بابت بسیار خوشحال هستم. اصفهان شهری زیبا، فرهنگی با مردمانی مهربانی و بچه هایی خوب دارد.

این دوبلور کشورمان اضافه کرد: اصفهان حال و هوای خوبی برای جشنواره گرفته است و روز به روز جشنواره گرم تر و استقبال ها بهتر خواهد شد.

قطعه ای گفت: کار دوبله همزمان خیلی سخت نیست و اگر جوانان و نوجوانان علاقه مند به این کار باشند، می توانند با گذراندن مراحل از گویندگی تا دوبلاژ در چارچوب قانونی شروع به این کار کنند و در سال های آتی جشنواره به عنوان دوبلور همزمان در جشنواره حضور داشته باشند.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان از ۲۸ مرداد تا چهارم شهریور به دبیری علیرضا تابش در اصفهان برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.