Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 8328
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 17 دی 1397 - 10:50 |

دورهمی مسابقات جام ملت‌های آسیا در رادیو تهران

دورهمی مسابقات جام ملت‌های آسیا در رادیو تهران

شبکه رادیویی تهران با دعوت از بازیکنان قدیمی و جدید تیم ملی فوتبال در این دورهمی رادیویی از ساعت ۱۹ تا ۲۲ به مسابقات جام ملت‌های آسیا اختصاص داده است.

علیرضا مبینی، مدیر گروه تهران و رویدادهای رادیو تهران با بیان این خبر گفت: ویژه برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران با برپایی یک دورهمی صمیمانه با حضور چهره‌های تیم ملی، بازیکنان قدیمی، ترین‌های تیم ملی فوتبال و افتخارآفرین های تیم ملی به استقبال جام ملت‌های آسیا می رود. خاطره بازی با بازیکنان که قبل در تیم ملی و جام ملت ها بازی کردند؛ خاطرات فوتبالیست‌های ایرانی حاضر در جام ملت‌ها در این ویژه برنامه مرور می شود.

به گفته مدیرگروه برنامه تهران ورزشی؛ تحلیل فنی بازیهای تیم ملی و سه تیم یمن، عراق، ویتنام و تاریخچه بازی‌ها بررسی می شود.
مبینی با اشاره به بررسی نتایج و اخبار بازی‌های آسیایی در برنامه تهران ورزشی افزود: گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران و کارشناسان مستقر در امارات پیش بینی شده است. علاوه بر پوشش خبری این رویداد با حضور مهمان‌های ویژه در حوزه فوتبال، آخرین شرایط و احوال بازیکنان، حال و هوای حاکم بر بازی‌ها و حواشی تیم‌های شرکت‌کننده در جام‌ملت‌های آسیا را به سمع شنوندگان می رسانم.
همچنین امروز “حمید درخشان”، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و مربی کنونی فوتبال در این دورهمی مهمان ما هستند.
محمدهادی نه برادر تهیه کننده، محمد میر کارشناس مجری، فرزین رنجبر گوینده، نوید استادرحیمی کارشناس آمار و ارقام ورزشی شما مخاطبان را از ساعت ۱۹ تا ۲۲ با ارائه اخبار مهم مربوط به جام ملت ها همراهی می کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.