Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 17425
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو معارف تاریخ انتشار : 07 فروردین 1399 - 14:31 |

رادیومعارف نورباران می شود

رادیومعارف نورباران می شود

ویژه برنامه«نورباران» به سبک زندگی انوار کربلا می پردازد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، در خجسته زادروز انوار کربلا حضرت امام حسین (ع) ، حضرت اباالفضل (ع)، و امام سجاد سجاد (ع) ویژه برنامه «نور باران » تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.

حجت الاسلام ایراندوست در روز نخست این برنامه ضمن تبیین سیره اسوه آزادگان جهان حضرت امام حسین علیه‌السلام به صفات فردی و اجتماعی ایشان از جمله بردباری ،بخشش وسخاوت ،شجاعت و ذلت ناپذیری آن امام همام اشاره می‌کند.

بررسی زندگی قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس(س) ، تحلیل مقام آزادگی ،حریت، ادب،اخلاص،بصیرت ،ایثارو.. از جمله موضوعاتی است که در روز دوم این ویژه برنامه و همزمان با میلاد حضرت عباس (ع) به روی آنتن می رود.

دکتر ایراندوست در روز سوم این ویژه برنامه و همزمان با میلاد چهارمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت سجاد (ع) اهمیت صداقت و راستگویی و تاثیر فردی و اجتماعی آن را با توجه به سیره آن امام همام تقدیم مخاطبان این رسانه دینی می‌کند

” نورباران ” کاری از گروه قرآن و اهل بیت علیهم السلام به تهیه کنندگی امیر عباس خاقانی و اجرای حسن حیدرزاده از جمعه هشتم فروردین ۹۸ به مدت سه شب ساعت ۲۱ از رادیومعارف به روی آنتن می‌رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.