Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 27863
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 29 تیر 1400 - 22:39 |

رادیو تهران با«جشن بندگی» در عید سعید قربان

رادیو تهران با«جشن بندگی» در عید سعید قربان

ویژه برنامه عید سعید قربان از رادیو تهران با عنوان«جشن بندگی» ساعت ۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰ از چهار گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری، تهران و رویدادها، اخلاق و زندگی شهروندی و گروه تفریحات، سرگرمی و ورزش تقدیم حضور علاقه مندان می شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران؛ ویژه برنامه«جشن بندگی» از رادیو تهران به مناسبت عید سعید قربان در اولین بخش از ساعت ۶:۳۰ تا ۸:۲۵ کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری که به تهیه کنندگی محمد بخشایش روی آنتن می رود.

این برنامه با محوریت فضایی شاد و عیدانه با رنگ و بوی مذهبی،  با بخش های متنوع سعی در ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان دارد. برنامه ای شاد و امید آفرین که با هدف ایجاد حس خوب همدلی درصدد افزایش نشاط، امید، وحدت و یکپارچگی است.

از بخش های این برنامه می توان به مباحث کارشناسی پیرامون عید سعید قربان، گفت وگو با یک تازه مسلمان برزیلی و گفت وگو با خواننده ترانه های عید قربان (حسام لرنژاد) و مصاحبه با رئیس سازمان حج و زیارت اشاره کرد.

گوینده  محمد حسین امیدی، تهیه کننده محمد بخشایش، هماهنگی محمدرضا پاکزادیان، ارتباطات محمد علی قلندری، مجری کارشناس مسعود میر و محمد رضا علیپور.

مسابقه ویژه عید سعید قربان

گروه تفریحات، سرگرمی و ورزش رادیو تهران از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با اجرای مسابقه ویژه عید سعید قربان با طراحی پرسش هایی متناسب با این عید فرخنده، از علاقه مندان به شرکت در مسابقه ثبت نام می کند.

در این مسابقه زنده که به صورت تلفنی برگزار می شود دو شرکت کننده هم زمان با هم رقابت می کنند. علاقه مندان می توانند در زمان پخش برنامه با شماره تلفن ۲۲۶۵۲۴۶۶یا ۲۲۶۵۲۴۶۵ یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۹۴ با ما در ارتباط باشند و یکی از برندگان این مسابقه شوند.

اجرای قطعه نمایشی، طنز، ضرب المثل، ترانه و آهنگ های شاد ویژه عید از بخش هایی که جذابیت بیشتری به این مسابقه رادیویی بخشیده است.

برنامه «جشن بندگی» از گروه اخلاق و زندگی شهروندی در این روز از ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰ روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

در بخش ویژه با اجرای اشکان آذرماسوله مجری نابینا به طور زنده با آیتم های ویژه نابینایان روی آنتن خواهد رفت. در این بخش از برنامه پای صحبت های یک نابینا می نشینیم که با تشرف به مکه مکرمه، توصیف های زیبایی از سفر به حج و زیارتش دارد.

از دیگر مهمانان این ویژه برنامه می توان به حضور عباس محبی، بازیگر رادیو و تلویزیون و طنز پرداز اشاره کرد.

گروه تهران و رویدادها از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۱۵ با تدارک بخش های متنوع و شاد همراه مخاطبانش است، بررسی اخبار، پخش تلفن های مخاطبان، پیامک خوانی، مرور کوتاه اخبار خوب از بخش های این ویژه برنامه است.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

همچنین شنوندگان از سرتاسر کشور هم می توانند شبکه رادیویی تهران را از طریق گیرنده های دیجیتال(ست تاپ باکس) دریافت کنند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.