Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 16368
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو جوان تاریخ انتشار : 06 بهمن 1398 - 10:59 |
مدیر جدید شبکه رادیویی جوان:

رادیو جوان بیش از گذشته دنبال نشاط‌آفرینی است

رادیو جوان بیش از گذشته دنبال نشاط‌آفرینی است

مدیر رادیو جوان تاکید کرد که این شبکه بیش از گذشته به دنبال امیدآفرینی و نشاط آفرینی است. وی همچنین ارزش های انقلاب اسلامی و تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته را از جمله سرفصل‌های رادیو جوان عنوان کرد که قرار است این شبکه در آینده به آن بپردازد.

علیرضا مقصودی که به تازگی مدیریت رادیو جوان را برعهده گرفته است، در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی رویکرد این شبکه رادیویی اظهار کرد: رادیو جوان در آینده به ویژه به مناست پیروزی انقلاب اسلامی و دهه‌ی فجر در حال تدارک برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف است که هم نگاه به ارزش‌های انقلاب اسلامی دارد و هم نگاه به گام دوم و نخست انقلاب اسلامی را مورد بررسی قرار می دهد.

وی در ادامه گفت: برنامه‌هایی که به صورت تبیینی در مجموعه‌ی رادیو جوان در حال آماده‌سازی است، به تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، توجه به رویکردها و همچنین تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته می‌پردازد که هم شنوندگان و هم مردم را سوق دهیم به سمتی که برداشت درست، صحیح و واقعی از اتفاقات قبل از انقلاب اسلامی داشته باشند. این رویکرد در سرفصل رادیو جوان قرار داده شده است.

او در پاسخ به اینکه رویکرد رادیو جوان در حوزه طنز نیز برنامه‌هایی خواهد داشت؟ اظهار کرد: قطعا همین طور است. به سمت برنامه‌هایی می‌رویم با قالب‌هایی که امیدآفرین و نشاط آفرین هستند، ولی محتوا باید مورد استفاده شنوندگان و جوانان ما قرار بگیرد؛ بنابراین رویکرد ما در حوزه فرم رویکرد امیدآفرین و پرنشاط است و حتی بیش از گذشته به این موضوع می‌پردازیم.

چندی پیش با حکم حمیدرضا شاه‌آبادی ـ معاون صدا ـ علی سیفی (مدیر رادیو جوان) جای خودش را به علیرضا مقصودی داد که از رادیو بسیج به این شبکه آمده است.

| منبع خبر : ایسنا
به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.