Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 32379
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو صبا تاریخ انتشار : 05 بهمن 1400 - 11:58 |

رادیو صبا «به وقت زندگی » همراه خانواده

رادیو صبا «به وقت زندگی » همراه خانواده

رادیو صبا در برنامه خانواده محور«به وقت زندگیم با نگاهی طنز به مسائل و موضوعات خانواده می پردازد.

«به وقت زندگی» عنوان برنامه خانواده محوری است كه هر روز از شنبه تا چهارشنبه همراه مخاطبان رادیو صبا می شود، این برنامه با محوریت خانواده به موضوعات و مسائلی كه خانواده ها به صورت روزانه با آن درگیر هستند می پردازد.
نسیم صباغان تهیه‌كننده و نویسنده این برنامه درباره این برنامه گفت: «به وقت زندگی» یك برنامه خانواده محور است كه در آن تلاش می كنم مسائل مربوط به خانواده را بیان كنیم، از آنجایی كه این برنامه در رادیو صبا پخش میشود پرداختن به این موضوعات و مسائل باید با رویكرد طنز صورت می گیرد.
صباغان درباره نویسندگی این برنامه توضیح داد، نویسندگی این برنامه كار سختی نیست، معمولاً من از تجربیات شخصی خودم در روابط خانوادگی، شنیده های دوستان و اتفاقات روزانه مینویسم موضوعاتی كه در این برنامه به آن پرداخته می شود بسیار مملوس است به طوری كه همه به نوعی آن را تجربه كردند.
وی افزود: البته برای انتخاب موضوع و بخش های این برنامه با زهرا مدبر كارشناس خانواده و روانشناس مشورت می كنم كه با توجه به به تخصص و تجربیات ایشان موضوعات برنامه مشخص می شود و بخش های برنامه طراحی می شود. و در كنار آن به صورت كلی برای انتخاب موضوع بیشتربا روانشناسان و كارشناسان خانواده كه به صورت تخصصی به مسائل خانواده می‌پردازند مشورت می‌كنم و سرفصل های مهم و كاربردی را از آن ها می گیرم.
نویسنده «به وقت زندگی » توضیح داد: مهمترین چیزی كه در این برنامه باید مورد توجه قرار گیرد این است كه نباید موضوعات و مطالب این معنا دور از ذهن و انتزاعی باشند باید به گونه ای باشد كه در آن مشكلات مطرح شود البته نه طوری كه خیلی هم تلخ باشد، در این برنامه باید همه مسائل و مشكلات در بستر طنز مطرح و مرتفع شوند. ما در این برنامه تلخ ترین مسائل خانواده را مثل از دست دادن عزیزبه صورت تلطیف شده مطرح كرده ایم .
تهیه كننده «به وقت زندگی» درباره مخاطبان این برنامه بیان كرد، گروه مخاطبان این برنامه جوانان و نوجوانان و افراد میانسالی هستند كه فرزند دارد یا تازه ازدواج كردن یا در شرف ازدواج هستند ، به طور كلی مخاطبان این برنامه به صورت مستقیم با خانواده در ارتباط هستند.
صباغان درباره بازخوردهای دریافتی از مخاطبان آن افزود: من در صفحه شخصی خودم بازخورد های زیادی از این برنامه دریافت كرده ام ، خوشحالم از اینكه انتقاد زیادی از این برنامه نشده است، من این مسئله را به این علت می دانم كه در این برنامه تلاش می‌كنیم از دل مردم بنویسیم و بگوییم. چیزهایی كه در این برنامه مطرح میشود همه آن در زندگی افراد قابل لمس و درك است و مردم در زندگی روزانه با آن روبرو شده اند تجربه اش كرده اند و این باعث شده است كه كه مخاطبان این برنامه را خیلی دوست داشته باشند.
وی افزود: بسیار لذت می برم وقتی می بینم كه مخاطبان به صفحه شخصی ام در باره برنامه پیام می دهند و موضوعاتی را پیشنهاد می دهند.
صباغان درباره تاثیر گذاری این برنامه بر سبك زندگی خانوادگی افراد گفت: ادعا نمیكنم كند این برنامه یك ساعته باعث تغییر سبك زندگی افراد شود ولی می تواند تلنگری برای آنها باشد كه در لحظه تصمیم گیری باتامل بهترین تصمیم را بگیرم.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.