Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 1283
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 18 بهمن 1394 - 18:10 |

رادیو نمایش از فریبا متخصص تقدیر کرد

رادیو نمایش از فریبا متخصص تقدیر کرد

فریبا متخصص در جمع هنرمندان رادیو نمایش به بهانه دریافت جایزه برگزیده در بخش بازیگری زن سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تقدیر شد.

محمدرضا قربانی مدیرکل هنرهای نمایشی رادیو، ضمن تبریک به فریبا متخصص در خصوص دریافت جایزه برگزیده جشنواره تئاتر فجر، درخشش هنرمندان رادیو را در عرصه های مختلف هنری موجب افتخار و سرافرازی مجموعه رادیو دانست.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های رادیو نمایش برای سال ۹۵ عنوان کرد: با توجه به اینکه در سال ۹۴ محصولات نمایشی رشد کمی داشت در سال ۹۵ به پردازش کیفی و محتوایی نمایش ها متمرکز می شویم.

قربانی تأکید کرد: هدف ما بکارگیری تمامی هنرمندان اعم از نویسندگان، بازیگران و کارگردانان خواهد بود که ان شاءالله در سال ۹۵ تحقق خواهد یافت.

فریبا متخصص نیز در این مراسم عنوان کرد: بسیار خوشحالم که با این استقبال دوستانه در رادیو مواجه شده ام و باید بگویم که رادیو در کنار سایر فعالیت هایم، همواره با همراه من بوده است.

در این مراسم جمعی از مدیران و هنرمندانی چون فریدون محرابی، میرطاهر مظلومی، ناهید مسلمی، حمیدرضا هدایتی، هرمز سیرتی، احمد گنجی، نازنین مهیمنی، محمد رضاعلی، راضیه مومیوند، شیما جانقربان و تعداد دیگری از بازیگران رادیو نمایش حضور داشتند که با اهدای هدیه به فریبا متخصص و عکس یادگاری پایان یافت.

فریبا متخصص علاوه بر دریافت جوایز متعدد بازیگری در زمینه های گوناگون تاکنون بیش از ۹ جایزه داخلی و بین المللی را از رادیو دریافت کرده است.

 

فریبا متخصص

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.