Tuesday, 16 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ - 8 شوال 1445
شناسه خبر : 603
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 30 خرداد 1394 - 6:52 |

«رادیو هفت» از تلویزیون رفت / خداحافظی رادیو هفتی ها

«رادیو هفت» از تلویزیون رفت / خداحافظی رادیو هفتی ها

عوامل برنامه «رادیو هفت» با انتشار متنی در صفحه سایت رسمی خود اعلام کردند که ادامه ساخت «رادیو هفت» با شرایط فعلی امکان‌پذیر نیست.

متن این یادداشت بدین شرح است:

به نام خدا
خانم‌ها، آقایان ، اعضای محترم خانواده بزرگ «رادیو هفت» در سراسر ایران و جهان، سلام و درود بر شما.

ضمن آرزوی بهترین‌ها برای شما همراهان گرامی که در پنج سال گذشته همواره بیننده «رادیو هفت» بوده‌اید، به اطلاع می‌رساند که به دنبال تغییرات جدید در فضای شبکه آموزش و پس از تلاش‌های فراوان برای رسیدن به تعامل دو جانبه میان سازندگان برنامه و تصمیم‌گیرندگان، متأسفانه این تلاش‌ها به توافق منجر نشد. همچنین میزان درخواستی به صورتی بود که ساختار «رادیو هفت» از شکل همیشگی خود خارج می‌شد و این نه به نفع شبکه بود و نه با سلیقه مخاطب فهیم همخوانی داشت؛لذا ضمن درک مصالح جدید سیما و با احترام به میلیون‌ها مخاطبی که هر شب به میهمانی آرامش و اندیشه می‌آمدند اعلام می‌داریم که ادامه ساخت «رادیو هفت» با شرایط فعلی امکان‌پذیر نمی‌باشد. بدون شک بزرگ‌ترین افتخار ما جلب نظر میلیون‌ها بیننده‌ای بود که در سراسر ایران و جهان رسانه ملی را برای تماشا انتخاب می‌کردند و امیدواریم که این رابطه همچنان و به زودی از طریقی دیگر ادامه پیدا کند.

با احترام و قبولی طاعات و عبادات گروه سازندگان «رادیو هفت».
———————————————————————————-
هر چند مدیر شبکه آموزش پیش از این در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا توضیحاتی را درباره تعویق و ساخت سری جدید برنامه «رادیو هفت» عنوان کرده بود اما این امر محقق نشد.

مدیر شبکه آموزش همچنین عنوان کرده بود که «رادیو هفت» یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که سال‌هاست پخش شده و مخاطبان هنوز آن را پیگیری می‌کنند اما طبیعی است که برنامه «رادیو هفت» نیز همچون سایر برنامه‌ها باید با مأموریت شبکه گام بردارد و استثناء وجود ندارد.

بر اساس این گزارش پیش از این اعلام شده بود که برنامه «رادیو هفت» از ۱۶ خرداد ماه به روی آنتن می‌رود با این تفاوت که روزهای شنبه تا چهارشنبه به صورت تولیدی و روز پنج‌شنبه با توجه به میزان بالای مشارکت مخاطبان با برنامه به شکل زنده پخش خواهد شد. همچنین قرار بود این برنامه با توجه به رویکرد شبکه آموزش فضای آموزشی به خود بگیرد اما به نظر سازندگان این برنامه ساختار «رادیو هفت» از شکل همیشگی خود خارج می‌شد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.