Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 29096
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو سلامت تاریخ انتشار : 24 شهریور 1400 - 12:47 |

راهکار درد زانو در رادیو سلامت

راهکار درد زانو در رادیو سلامت

برنامه نفس دوم که روزهای پنجشنبه ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه از رادیو سلامت روانه آنتن می شود، تلاش دارد به شنوندگان حرکت های ورزشی را آموزش بدهد و فردا ۲۵ شهریور ماه به درد زانو می پردازد.

شهرام زین العابدینی، مدیر گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت در این باره توضیح می دهد: برنامه نفس دوم با هدف تغییر سبک زندگی و پیشگیری و درمان به واسطه حرکات ورزشی تولید و روانه آنتن می شود. این برنامه روزهای پنجشنبه ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه به مدت ۴۵ دقیقه به تهیه کنندگی محسن کریمی و گویندگی امین ضیایی پخش می شود.

وی ادامه می دهد: در برنامه روز پنجشنبه ۲۵ شهریور ماه به موضوع درد زانو می پردازیم و به شنوندگان آموزش داده می‌شود که برای حل این درد تردمیل بهتر است یا دوچرخه؟ در این برنامه کارشناس توضیح لازم را به مخاطبان ارائه می دهد و شنوندگان می توانند سئوالات خودشان را پیرامون درد زانو بپرسند.

برنامه نفس دوم شامل آیتم های مختلف اعم از آیتم لطفا چند لحظه (روانشناسی ورزشی)، بازی های محلی و … است. محور اصلی برنامه پزشکان ورزشی هستند که به سئوالات شنوندگان پاسخ می دهند. کارشناسان برنامه متخصصان پزشکی ورزشی همچون امیرحسین عابدی یکتا، امیرحسین براتی،  مهرشاد پورسعید اصفهانی، محمد حسبی، شهرزاد خسروی، عزیزه فرزین مهر و مریم ابوالحسنی هستند.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.