Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 6327
  پرینتخانه » اخبار تاریخ انتشار : 15 تیر 1397 - 2:38 |

راه‌اندازی پایگاه جامع قرآن کریم در ایرانصدا

راه‌اندازی پایگاه جامع قرآن کریم در ایرانصدا

مراسم تقدیر از قاری بین المللی قرآن، محمد عباسی با حضور وی ، مدیر شبکه ایرانصدا و  تنی چند از تهیه کنندگان و دست اندرکاران پایگاه جامع قرآن امروز در ساختمان رادیو برگزار شد.

ایران صدا-هنرصدا

بنا بر این گزارش، مهدی شاملو مدیر شبکه «ایران صدا» گفت:در حوزه قرآن مجموعه «ایران صدا» تحت عنوان پایگاه جامع قرآن کریم قرار است مرجع کاملی از محتوای قرآنی شامل تلاوت، تحقیق، برنامه آموزشی، جلسات قرآنی، ترجمه قرآن را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

شاملو، مدیر شبکه با بیان اینکه معاونت صدای رسانه ملی در حوزه قرآن در فضای مجازی فصل جدیدی را آغاز کرده است گفت: امسال، ترجمه های دیگر قرآن کریم نیز با صدای گویندگان رادیو تقدیم مخاطبان پایگاه جامع قرآن ایرانصدا می‌شود.

در ادامه استاد محمد عباسی با حضور در استودیوی رادیو تصویری ایرانصدا در خصوص فعالیت ها،موفقیت ها و… در حوزه قرآن به گفت‌وگو پرداخت.

خاطرات داوری های مسابقات، روزهای شیرین کودکی و نوجوانی و چگونگی جذب به قرآن از جمله مواردی است که در این گفت و گوی صمیمانه عنوان شد و در پایان بصورت زنده در استودیوی تصویری ایرانصدا به تلاوت قرآن پرداختند و در پایان از استاد محمد عباسی تقدیر بعمل آمد.

علاقمندان به شنیدن و دنبال کردن بخش های مختلف این گفت و گو می توانند در روزهای آتی به اپلیکیشن ایرانصدا مراجعه کنند.

۳۰جز قرآن کریم بصورت ترتیل و تلاوتهای تحقیقی (مجلسی و استودیویی) از ایشان بر روی پایگاه به روز رسانی می شود.

علاقه‌مندان می توانند از این پس از طریق دریافت اپلیکیشن رادیو به نشانی iranseda.ir به پایگاه جامع قرآنی دسترسی داشته و از محتوای ارزشمند آن به صورت آنلاین و آفلاین استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.