Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 22845
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو پیام تاریخ انتشار : 11 آذر 1399 - 10:56 |

راه اندازی پویش «فرشتگان زمینی»در رادیو پیام

راه اندازی پویش «فرشتگان زمینی»در رادیو پیام

شبکه رادیویی پیام باراه اندازی پویش ملی «فرشتگان زمینی» ضمن قدردانی از زحمات ارزشمند جامعه پرستاری کشور، یاد و مجاهدت پرستارانی که در امدادرسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا ازجان خود گذشتند را گرامی می دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: امسال سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) نسبت به سال های گذشته متفاوت خواهد بود چرا که با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان بویژه در کشور عزیزمان تعدادی از خانواده‌ها و هموطنان عزیز آسیب های جبران ناپذیری از این ویروس منحوس دیدند. تردیدی نیست که در تمام دنیا، بویژه ایران فشار و آسیبی که بر کادر درمانی و خانواده‌های آنان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه بوده است.

وی افزود: کادر درمانی کشور از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارائه خدمت به هموطنان درگیر کرونا از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری برای نجات جان هموطنان از جان خود گذشتند تا زندگی را به هموطنانشان هدیه کنند.

مدیر رادیو پیام و آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با هدفقدردانی از زحمات ارزشمند، صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار (پرستاران) این پویش را بامشارکت هموطنان عزیز در سراسر کشور از روز دوشنبه دهم آذرماه تا سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) برگزار می‌کند.

ملازاده اظهارداشت: هموطنان در سراسر کشور می توانند با تهیه عکس از فعالیت و خدمت رسانی پرستاران عزیز در مراکز درمانی و ارسال تصاویر به همراه عکس خود به شبکه رادیویی پیام  تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خود از رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.همچنین شنوندگان محترم می توانند با شماره تلفن۲۷۸۶۱۰۱۰ رادیو پیام  تماس بگیرند و مراتب قدردانی و سپاس خود را از پرستاران عزیز اعلام کنند و از رادیو پیام  بشنوند. یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۴۷. ارسال و در رادیو نمای رادیو پیام وآوا بصورت زیرنویس مشاهده کنند.

وی در پایان گفت: از هموطنان عزیز تقاضا داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه در ایام پیش رو آرامش را برای این قشر فداکار به ارمغان آورده و با عمل به دستور العمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا از زحمات کادر درمانی کشور قدردانی لازم را داشته باشند.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.