Thursday, 18 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 10 شوال 1445
شناسه خبر : 8796
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 20 بهمن 1397 - 19:30 |

رمان “پایان شب سیه” با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود

رمان “پایان شب سیه” با صدای بهروز رضوی بازخوانی می شود

رمان ” پایان شب سیه ” ، اثر جعفر ابراهیمی ( شاهد ) از روز شنبه بیستم تا پنجشنبه بیست و پنجم بهمن در برنامه ” کتاب شب ” رادیوتهران با صدای بهروز رضوی بازخوانی خواهد شد.

این رمان که در انتشارات محراب قلم منتشر شده است در شش قسمت بیست دقیقه ای تلخیص و تنظیم رادیویی شده و در روزهای یادشده از ساعت ۲۳:۴۰ تا ۲۴ روانه آنتن پخش رادیو تهران خواهد شد.
محمدباقر رضایی سردبیر این برنامه در مورد موضوع این رمان گفت: حافظ و صادق دو جوانی هستند که پس از نجات یک پناهنده زخمی به باغشان ، در جریان مبارزات علیه رژیم ستمشاهی قرار می گیرند و نقشی حیاتی در این زمینه ایفا می کنند.
رضایی افزود :البته این گونه رمانها معمولا برای خواندن در کتاب نوشته شده اند و وقتی قرار است فقط شنیده شوند ، در یک فرایند تخصصی ، تنظیم رادیویی و شنیداری می شوند تا برای مخاطب، دلچسب و قابل پیگیری باشند.
بر همین اساس، تغییراتی در روایت اثر ایجاد می شود تا ذوق شنونده برای رجوع به اصل اثر، بیشتر شود.
جعفر ابراهیمی نویسنده و شاعر ایرانی ( متخلص به شاهد ) در سال ۱۳۳۰ شمسی در اردبیل به دنیا آمد. آثار فراوانی برای بزرگسالان و کودکان خلق کرد که از آن جمله می توان به این عنوانها اشاره کرد : یک سنگ و یک دوست، در سوگ سهراب، در کوچه های خیس، شبهای بی فانوس، حکایت اردیبهشت، و پروین.
برنامه کتاب شب رادیو تهران با تهیه کنندگی محمود احمدی و رضا قربانی در گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران تولید می شود و بعد از پخش از رادیو، در سایت رادیو تهران و شبکه ایران صدا قرار می گیرد و برای همگان بطور رایگان قابل دسترس است.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.