Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 22774
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران, رادیو نمایش تاریخ انتشار : 08 آذر 1399 - 14:49 |

زندگی معلولان موفق ایرانی درسریال «امید» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

زندگی معلولان موفق ایرانی درسریال «امید» از دو شبکه رادیویی پخش می شود

در آستانه نزدیک شدن به روز جهانی معلولان ،سریال رادیویی «امید» از دو شبکه رادیویی نمایش و تهران پخش می شود .

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو،نازنین مهیمنی کارگردان سریال رادیویی «امید» در این باره گفت: طرح این نمایش را زهرا کولیوند با تحقیق و بر اساس زندگی معلولان موفق کشورمان نوشته است و در هر قسمت از این سریال زندگی یکی از آنها روایت می شود.

وی افزود: چون تعداد قسمت های این سریال رادیویی محدود است ، از بین تعداد بیشماری از معلولان موفق ایرانی به زندگی چند تن از ایشان که در میان مردم بسیار محبوب هستند ،پرداختیم از جمله ماه پری شمس طبس، سجاد سالاروند، امیر رضایی ، بهاره هنرپرور، سیامند رحمان ، سمیه و علی اصغر کاویانی که به ترتیب مینو جبارزاده، بهرام سروری نژاد، مهدی نمینی مقدم، سیما خوش چشم، امیر زنده دلان و دیگر هنرمندان درنقش ایشان به هنرنمایی پرداختند.

مهیمنی تأکید کرد : برای ساخت این سریال رادیویی تلاش فراوانی شده است و تمامی هنرمندان این مجموعه رادیویی کوشش بسیاری برای رسیدن به نقششان داشتند که امیدوارم مورد توجه شنوندگان رادیو نیز قرار بگیرد.

سریال رادیویی «امید» به نویسندگی زهرا کولیوند ، تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی نازنین مهیمنی، صدابرداری حیدر صفدری و افکتوری محمدرضا قبادی فر از روز یک شنبه نهم آذرماه ، ساعت ۱ صبح از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه رادیویی تهران می رود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.