Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 16167
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 29 دی 1398 - 13:41 |

سالمندان و آنچه نباید از آنها بپرسیم در «سوال بی سوال» رادیو فرهنگ

سالمندان و آنچه نباید از آنها بپرسیم در «سوال بی سوال» رادیو فرهنگ

برنامه «سوال بی سوال» با محوریت پاسخگویی به سوالات حوزه روابط اجتماعی یکشنبه ۲۹ دی ماه به این موضوع که درباره سر زدن فرزندان از والدینشان بپرسیم یا نه می پردازد.

«سوال بی سوال» در خصوص سوال هایی هست که در سطح جامعه رواج دارد و گاهی تاثیر منفی بر روابط اجتماعی و روان افراد می گذارد که امشب سوال از قشری حساس و آسیب پذیر را مورد توجه قرار می دهد.
سالمندان به واسطه شرایط جسمی و روحی‌شان قشر آسیب پذیری هستند، بنابراین توجه و محبت به آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و یکی از مهم‌ترین نیازهای آن‌هاست. همه‌ی ما این دوره را در پیش رو داریم پس برای سالمندان ارزش قائل شویم،امروز در این برنامه از شنوندگان سوال می شود که آیا این پرسش از سالمندان که آیا فرزندان شما به دیدن شما می آیند و به شما و نیازهایتان توجه دارند درست است یا نه؟
و در برابر این پرسش باید چه کرد.
در برنامه«سوال بی سوال» تلاش می شود تا فرهنگ سوال پرسیدن و حریم خصوصی در جامعه مورد توجه قرار گرفته و مردم باتوجه به اهمیت مسائل خصوصی و حریم شخصی افراد برخی سوالات را از یکدیگر نپرسند .
برنامه «سوال بی سوال » به تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله، گویندگی احسان همتی و کارشناسی مهنار نیکوکار از یکشنبه ۲۹دی ماه ساعت ۲۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

هنرصدا/ حامد بهجتی

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.