Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 21073
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو فرهنگ تاریخ انتشار : 26 شهریور 1399 - 12:14 |

«سایه‌های بلند» در رویای کاغذی رادیو فرهنگ خواندنی شد

«سایه‌های بلند» در رویای کاغذی رادیو فرهنگ خواندنی شد

برنامه «رویای کاغذی» امشب به معرفی و خوانش بخش‌هایی از رمان «سایه های» نوشته « شهریار عباسی» اختصاص دارد.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ در رویای کاغذی سه شنبه ۲۵ شهریورماه بخش های از کتاب « سایه های بلند » اثر « شهریار عباسی » خوانده می شود و «راضیه گردکاهد» که خوانش این کتاب را برعهده دارد شنوندگان را با این اثر آشنا می‌کند.
فضای کتاب سایه‌های بلند، به سال‌های قبل و بعد از انقلاب برمی‌گردد. شهریار عباسی شرح‌وحال زندگی یک خانواده از تبار حاشیه‌نشین‌ها، را روایت می‌کند و در اصل تغییر تدریجی به سوی مدرنیته را می‌توان موضوع اصلی داستان دانست.
این کتاب داستان نسبتا بلندی از خانواده ای که در حومه شهر زندگی می کنند . پدر مادر پیر و پدری که هم چنان رئیس خانواده است و سعی در سنتی نگه داشتن شرایط دارد. پسر بزرگ که ۳ دختر خوب و ارام و یک پسر شر دارد. پسر کوچک تر که کارمند و امروزی است و بچه دار نمی شود . دختر مرد که شوهری سر به راه دارد ۳ پسر و ۳ دختر پسرها ارام و خوب و دختر بزرگ زبان دراز. شاهد انقلاب و جنگ تغییر شرایط زندگی و جهت گیری های مختلف افراد خانواده با روحیات متفاوتشان هستیم .
برنامه «رویای کاغذی» با اجرای راضیه گردکاهد، تهیه‌کنندگی الهه بیات و نویسندگی مریم بیانی ساعت ۲۱:۴۵ از رادیو فرهنگ شنیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.