Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 24327
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو, رادیو تهران تاریخ انتشار : 12 بهمن 1399 - 23:00 |

سخنگوي وزارت امور خارجه مهمان حضوری رادیو تهران می شود

سخنگوي وزارت امور خارجه مهمان حضوری رادیو تهران می شود

سعید خطيب زاده، سخنگوي وزارت امور خارجه (دوشنبه ۱۳ بهمن) مهمان حضوری  برنامه «سعادت آباد» رادیو تهران است.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران؛ مریم آصفی تهیه کننده برنامه سعادت آباد ضمن اعلام این خبر گفت: شبکه رادیویی تهران(دوشنبه ۱۳ بهمن) از ساعت ۱۳ با حضور سعید خطيب زاده، سخنگوي وزارت امور خارجه در استوديوي پخش راديو تهران همراه مخاطبان است.

برنامه سعادت آباد رادیو تهران در این روز که میزان سخنگوي وزارت امور خارجه است با او در خصوص سياست خارجي ايران گفتگو خواهد کرد.

سعادت آباد روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۲۰ به صورت زنده از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران به روی آنتن می رود. این برنامه با رویکرد خبری، تحلیلی در حوزه های سیاسی، اجتماعی و بین الملل تولید و پخش می شود.

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وب سایتWWW.RADIOTEHRAN.IR ضمن استفاده از پخش زنده شبکه، در جریان آخرین خبرهای رادیو تهران قرار بگیرید. در محدوده استان تهران از طریق موج اف.ام رديف ۹۴ مگاهرتز و ای.ام رديف ۱۳۳۲ کيلوهرتز شنونده ما باشید.

“سعید خطیب‌ زاده (زاده آبان ۱۳۵۵ در دامغان) دیپلمات ایرانی و دوازدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ است. خطیب زاده ۲۱ سال سابقه فعالیت دیپلماتیک دارد و پیش از این معاون پژوهشی و مطالعاتی مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت امور خارجه بوده و پس از انقلاب اسلامی جوانترین سخنگوی دستگاه دیپلماسی است.”

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.