Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 30825
  پرینتخانه » اخبار, برنامه های رادیو تاریخ انتشار : 07 آذر 1400 - 16:36 |

سه نمایش جدید رادیویی‌

سه نمایش جدید رادیویی‌

ترور مجید شهریاری،موضوع اسکان قبایل ترکمن در حاشیه رود اترک،ماجرای قتل در یک روستا و شکست نیروهای آمریکایی در جریان دزدی از ناو ایرانی موضوع نمایش های جدید این هفته رادیو نمایش هستند.

به گزارش رادیو به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، نمایش رادیویی«یک روایت ساده» به نویسندگی سیمین بنایی و سردبیری شهلا دباغی به ماجرای ترور مجید شهریاری دانشمند هسته ای ایران می پردازد.این نمایش به کارگردانی سعیده فرضی،تهیه کنندگی مهدی نمینی مقدم،افکتوری محمدرضا قبادی فر، صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی محمد رضا علی،بهرام سروری نژاد،ماندانا اصلانی،نورالدین جوادیان،احمد لشینی، احمد هاشمی و شهریار حمزیان هر شب ساعت ۲۱:۰۰ از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد تکرار آن است .

نمایش رادیویی«ماتی خان» به نویسندگی و کارگردانی جواد پیشگر به موضوع اسکان قبایل ترکمن در منطقه مرزی حاشیه رود اترک می پردازد . این نمایش به تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا،افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری محمد رضا محتشمی و با هنرمندی مینو جبارزاده،فریبا طاهری،سیما خوش چشم،مجید حمزه،رامین پورایمان،فریبا متخصص،محمد پورحسن،سلمان خطی،کرامت رودساز،حمید یزدانی،مهدی نمینی مقدم،سعید سلطانی،مسعود زنوزی راد،عباس شادروان،سینا نیکوکار،مجتبی طباطبایی،عباس توفیقی، بیوک میرزایی،محسن بهرامی،جواد پیشگر و ایوب آقاخانی هر روز ساعت ۱:۳۰ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۰۰ همان روز تکرار آن است.

نمایش رادیویی«گرگ و میش» ماجرای یک قتل در یک روستا را روایت می کند که علی دنیوی ساروی نویسنده و مجید نظری نسب سردبیر آن هستند.این نمایش به تهیه کنندگی ژاله محمدعلی، کارگردانی امیر زنده دلان،افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری رضا طاهری و با هنرمندی مهدی نمینی مقدم،سیما خوش چشم،بهادر ابراهیمی،حمید هدایتی،شیرین سپه راد،محمد آقا محمدی،امیر زنده دلان،امیر فرحان نیا،حمید یزدانی،سینا نیکوکار،عباس توفیقی،قربان نجفی،مونا صفی،شهریار حمزیان،مجتبی طباطبایی، معصومه عزیز محمدی و نازنین مهیمنی ساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۱۵:۰۰ تکرار آن است.

نمایش «افول یک قدرت»نیز به نویسندگی جعفر غلامپور و کارگردانی بهرام ابراهیمی روایتگر شکست نیروهای آمریکایی در جریان دزدی نفت از ناو ایرانی است.

این مجموعه رادیویی با هنرمندی بهناز بستان دوست،شهریار حمزیان،امیر زنده دلان،مونا صفی،بهادر ابراهیمی،محمد آقامحمدی،امیر فرحان نیا،محمد شریفی مقدم،محمد پورحسن،آسیه گرجی،نگین خواجه نصیر،محمدرضا قلمبر و دانیال ابراهیمی هر روز ساعت ۲ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۸:۳۰ تکرار آن می باشد.

 

به اشتراک بگذارید

*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.